Söndagsposöråka

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
33 grymma mil igår.

Ljusdal - Hassela - Sundsvall - Hudik - Näsviken/Norrbo - Ljusdal
 

hudiksvall

www.hmck.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawasaki zx-6r 2015
Vemodigt

Blev nog sista resan för i år, 10 mil på blöta vägar, nu skall det planeras inför kommande sommar ist:banana
 

Bifogat

  • DSC_0019.jpg
    DSC_0019.jpg
    240.2 KB · Visningar: 170

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Nå grabbar, är ni ute imorgon? Jag och en polare tar våra gixxers och tar en sväng till Hudik imorgon!:yoparty
 

Hudik

Guest
Nå grabbar, är ni ute imorgon? Jag och en polare tar våra gixxers och tar en sväng till Hudik imorgon!:yoparty

Vi kommer att ta en sväng i morgon klockan 11:00 från Möljen, kom ni också så blir vi fler och det är ju alltid kul :)

Får se vilken hoj jag tar, jag har haft problem med batteriet på RSV4:an så det kanske blir att åka naket i morgon....
 
Last edited:

Hudik

Guest
24 mil blev det idag med Eric, Jocke, Peter, Jag och Magnus, tyvärr dök aldrig Kryckan med polare upp....
Färden gick via Delsbo, Friggesund, Hassela, Matfors, Kvissleby, Kustvägen till Gnarp för att sedan avsluta med Strömsbruk till Hudik.

Lite kallt men härligt :) :)

View attachment 361564


ps: och ja, jag har orginalburken på just nu.....
 

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2004, ZX10R
Sön 3 Juni
Finns intresse att åka på en tur då?
Tänkte nämligen köra en sväng med Söderhamn som utgångspunkt och vore trevligt med lite större uppslutning från fler Hälsingebor.
 

Hudik

Guest
Sön 3 Juni
Finns intresse att åka på en tur då?
Tänkte nämligen köra en sväng med Söderhamn som utgångspunkt och vore trevligt med lite större uppslutning från fler Hälsingebor.

Klart som attans att vi åker hoj då, vädret är ju avgörande om det blir lång eller korttur.
Återkommer med mer om detta.. :tummenupp

ps: Jag och några till har utgångspunkt från Hudiksvall/Möljen
 

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Räkna in mig!
Ska iväg på nån sorts examensfest där på lördagen så jag är väl kanske inte i form klockan sju på söndag.

Men jag sluter gärna upp, och så ordnar vi en sjuhelvetes fin tur! :Bugar
 

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2004, ZX10R
Efter att ha kikat in vädret på smhi inför nästa helg, så kan jag bara säga att det ser blött ut. Knappt 10 grader ute och regn hela helgen. :huvet Får hoppas att prognosen ändras.. vore ju inte första gången som smhi har "fel" i sånt fall. Så håller tummarna.

Räkna in mig!
Ska iväg på nån sorts examensfest där på lördagen så jag är väl kanske inte i form klockan sju på söndag.

Men jag sluter gärna upp, och så ordnar vi en sjuhelvetes fin tur! :Bugar
 

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Ort
Gävle
Hoj
CBR F4I Stunt
Tjena alla Hudikbor! Jag ska sommarjobba i Hudik i sommar, så bara måste ju skriva här! Kan ju berätta lite vad/hur jag kör så ni vet... Kör 125a och bakhjular/stuntar, så jag undrar, är det någon som håller på med det här? Eller vet ni någon som gör det i Hudik? Eller kör ni bara landsväg?? Aja hör gärna av er i varjefall! /Kalle
 

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Efter att ha kikat in vädret på smhi inför nästa helg, så kan jag bara säga att det ser blött ut. Knappt 10 grader ute och regn hela helgen. :huvet Får hoppas att prognosen ändras.. vore ju inte första gången som smhi har "fel" i sånt fall. Så håller tummarna.

Tog en koll jag med, och det ser väl lite.. Småtrist ut. Men som sagt, vi hoppas på felaktigheter i prognosen, så vi får njuta av lite finväder! :)
 

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
R1 -13. wr250f -15
I dag blev det en liten uppvärmningstur på högsvägen-84an och hem det känns redan riktigt kul:) En avrostningskurs och en banåkning sen är man på gång.
 

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
I dag blev det en liten uppvärmningstur på högsvägen-84an och hem det känns redan riktigt kul:) En avrostningskurs och en banåkning sen är man på gång.

Ja nog skulle man behöva rosta av sig lite.
Varit ute och dragit en 10 mil ungefär, och idag blev det jobbpendling.

Är det några avrostningskurser på nära håll snart?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top