Video söndags åkning i Roslagen

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Jag och polaren tog en liten tur i dag.. Klippte ihop lite snabbt nu i kväll.

Last edited:
Bra val av hoj .Vad var det för väg? Såg lite ut som "bergochdalbanan mellan Hargshamn och Hallstavik, men ändå inte.

Vi åkte runt omkring i Norrtälje trakten.. dom kurvigaste vägarna på filmen ligger mellan brottby och åkersberga samt mellan rimbo och kårsta. Blev fel upplösning på filmen märkte jag så den poppar strax upp i 720.

Vi åkte runt omkring i Norrtälje trakten.. dom kurvigaste vägarna på filmen ligger mellan brottby och åkersberga samt mellan rimbo och kårsta. Blev fel upplösning på filmen märkte jag så den poppar strax upp i 720.

Ok, dom vägarna känner jag till. Det är inte lätt att se det i en film, speciell inte för en gammal farbror som jag.:fakta

Ok, dom vägarna känner jag till. Det är inte lätt att se det i en film, speciell inte för en gammal farbror som jag.:fakta

Vart är filmen? Jag var också ute, på exakt de vägarna du nämner idag, vill se :fyllisar

Riktigt roliga vägar dom där "fängelse vägen" mellan Brottby o Åkersberga är en av mina favorit vägar :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!