Video söndags åkning i Roslagen

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Jag och polaren tog en liten tur i dag.. Klippte ihop lite snabbt nu i kväll.

Last edited:
Bra val av hoj .Vad var det för väg? Såg lite ut som "bergochdalbanan mellan Hargshamn och Hallstavik, men ändå inte.

Vi åkte runt omkring i Norrtälje trakten.. dom kurvigaste vägarna på filmen ligger mellan brottby och åkersberga samt mellan rimbo och kårsta. Blev fel upplösning på filmen märkte jag så den poppar strax upp i 720.

Vi åkte runt omkring i Norrtälje trakten.. dom kurvigaste vägarna på filmen ligger mellan brottby och åkersberga samt mellan rimbo och kårsta. Blev fel upplösning på filmen märkte jag så den poppar strax upp i 720.

Ok, dom vägarna känner jag till. Det är inte lätt att se det i en film, speciell inte för en gammal farbror som jag.:fakta

Ok, dom vägarna känner jag till. Det är inte lätt att se det i en film, speciell inte för en gammal farbror som jag.:fakta

Vart är filmen? Jag var också ute, på exakt de vägarna du nämner idag, vill se :fyllisar

Riktigt roliga vägar dom där "fängelse vägen" mellan Brottby o Åkersberga är en av mina favorit vägar :tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd