Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Själv lyckades jag imponera stort genom att både välta hojen på parkeringen och köra iväg utan att fälla upp stödet...
![]()
Ja det var grymt kul, tusen tack alla, extra tack till er som körde slow motion med mig!
Sista repan fick vi stanna och släppa en älg över vägen.
...3 gånger om vi ska vara noga.![]()
Äh så sakta gick det inte, du hade ju såna nedlägg att du skrapa både binkers o kåpa bak![]()
Äh så sakta gick det inte, du hade ju såna nedlägg att du skrapa både binkers o kåpa bak
Haha ja det där stödet var lite udda. Att glömma 1 gång visst men 3![]()
![]()
På tal om skrapade blinkers, nån som kan tipsa om nån liten källarverkstad med moderata priser som kan hjälpa mig fixa den där blinkersen? Känns lite över budget att åka till BMW eller MC-proffsen för det.
Bildbevis:
![]()
Ven e det som pinkar bakom huset?
Hur ini bövelen lyckades du få in ett meddelande mellan mina???Vi måste ha bra samspel efter turen...
Jag har blivit så jefla snabb idag helt enkelt! Du hinner inte ens märka det, men plötsligt ligger jag före!
Kul bilder, plus story till!![]()
Tack tack! =) Lite möda la jag ned iaf, men grunna på det vi prata om att mjuka upp dig lite (körning o inget annat för alla lustigkurrar). Du ligger som sagt helt rätt på vägen och jag blev imponerad av hur du kunde hålla ett så exakt spår och lugn hela tiden men du är lika stel som vid en uppkörning, precis som du sa så gör regnet sitt till men du kommer nog få ut mycket av att bli lite mjukare på hojen. Bara hojta till om du ska ut o åka, jag har fritid i överflöd.
vi pratar fortfarande körning, okej?![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |