Söndagsåka?

Enligt YR så är det inge regn i Sthlm förän kl 17

Smhi visar inge nederbörd för Väsby, Gottröra, Knutby alls men regn i Kårsta och Rimbo till kvällen så det borde vara safe.

Det är ganska blött just nu. Vore det inte en bra idé att ändra tid till 11.00 ?

Ja E4´an är ju en ganska bra måttstock = torkar upp snabbast och den börjar få torra delar nu enligt kamerorna = det tar ett tag till för småvägarna.

Nå hur blir det? KL 10 eller 11? Måste veta då jag ska åka från söder om söder...

Bus-Anna och Pledians är ju upphovsmän/kvinna till körningen. Jag kör helst när det är torrt......

Mina 22 öre

Last edited:
Sporthojsfarmor brukar inte vara sen på att styra upp, jag har inget nr till lurcharna...

Nu har jag gjort ett ärligt försök iaf

Bifogat

• fammo.jpg
    fammo.jpg
    111.7 KB · Visningar: 55
Last edited:
Ser jag ingen beslut före 9.30 så åker jag till U-V till 10....

Samling 10, men det hinner torka upp en del när vi väl är ute. Det kommer inte bli någon is eller snö på vägarna iallfall, så greppet borde gå att hitta. Vi lär inte hålla något isle of man tempo heller.. :)

Last edited:
Råger thät! Men se då till att vara kvar till 10:15, snubbla just ur badkaret och måste åka o v-powra upp hojen (så att jag hänger med) o så fick jag en ytterliggare viffer med mig =)

Regntunga skyar nu över Åkersberga, men jag håller tummarna för att ni slipper regn. Ägnade hela gårdagen åt att tajma kammarna men jag fick det inte att funka, dessutom kan jag ha lyckats pajja insugskammen:gråta

Så det får bli en tangentbordsrunda idag.

Jag står över jag med. Kommer säkert bättre dagar att puttra runt på.

det var regntunga skyar och plaskblött på vägen när jag vaknade men nu skiner solen här så jag föreslår en ny uppsamling för er som är lite morgontrötta kl 13.00 på donken väsby, blir ingen bombrepa då min stackars invalidvän Nilax med sina diverse brutna delar ska orka med också:tummenupp

Sporthojsfarmor brukar inte vara sen på att styra upp, jag har inget nr till lurcharna...

Nu har jag gjort ett ärligt försök iaf

sötnos!du skulle ha sökt på Anna-Lena i rimbo istället:tummenupp

Last edited:
Haha har ni dåliga nerver eller vad är det frågan om!? ;) Nu har vi rullat 18 mil och sitter på andra fikat (tredje för mig) i Norrtälje. Hur trevligt som helst och inte är det slut ännu, inte en droppe regn :tummenupp

Kommer några bilder sen.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...