Sökmotorn skurit?

Nickeshake

Hårdrockare
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Hornet 900
Varför fungerar bara sökmotorn ibland?

Provade att söka på "köra in" (eftersom jag har en ny kolv och tänkte se vad som står om inkörning av nya kolvar) men jag får meddelandet att Servern inte kan hittas.

Tänkte då prova på nånting annat, skrev då "gibbberi" och det funkade! :gnissla

Är det så enkelt att man inte kan söka på ord innehållande "ö" eller kan man bara söka på saker man inte har användning för :7peta

Zayn skrev:
2273815 Varför fungerar bara sökmotorn ibland?

Provade att söka på "köra in" (eftersom jag har en ny kolv och tänkte se vad som står om inkörning av nya kolvar) men jag får meddelandet att Servern inte kan hittas.

Tänkte då prova på nånting annat, skrev då "gibbberi" och det funkade! :gnissla

Är det så enkelt att man inte kan söka på ord innehållande "ö" eller kan man bara söka på saker man inte har användning för :7peta

Den verkar "skära" sig just när man söker på "köra in" men testar du att söka på "inkörning" fungerar det.
Att söka efter ord som innehåller bokstaven "ö" fungerar alldeles utmärkt, testar man exempelvis "böcker" får man en hel del trådar :tummenupp

Jag tycker att den lever ett eget liv och jag har väldigt sällan funnit det jag sökt, trots ett frenetiskt textinmatande.

Last edited:
Sökfunktionen suger getpung! Det går inte att söka på 3 ord tex, då svarar inte servern, eller 2 krångliga ord :4skrika
Jag tror att det beror på att servern gör hela sökningen innan den skickar nån som helst respons till browsern, och då hinner den timea ut. Dvs gör man enkla sökningar så går det fort, å då är det inte ett problem, men gör man en lite roligare sökning så är det kört.

"Följande ord är väldigt vanliga och har därmed inte inkluderats i din sökning.: in"

Minsta ordlängd är 3 bokstäver.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back