Sökes: nyaste sporthojarna för året att delta i årets olika GTBoard.com event

återigen..SH har blivit gnällhoj...folk som gnäller över att en brud var med..fakta är väl att ni har varken råd med henne el bilen :)
 
Jag kan komma med min polkaretta OM jag blir bjuden på en back öl och ni tilltalar mig Messias.

Köra tänker jag fan inte heller göra, men låta någon annan köra för ytterligare en back öl går nog att ordna.

Sen vill det sig att depåbrudarna inte är så jävla blyga, för det kommer väl depåbrudar?

Sen vill jag ha skjuts hem eftersom jag kommer att vara klot, helst i en Koenigsegg, men en viper är ok det också. Finns det dragkrok på dessa så att jag även får med hojen hem?

För en back Öl kan jag köra din Polkaretta, och få bilförare stå o skämmes lite fint vid bilen:lol
 
Förvånad över att det var så stor skillnad, gick Bugattin bara på 8cyl typ. Tänk om det hade varit en Agera R istället då hade det varit stor förnedring :hihi

Inte konstigt då Bugatti ska släppa ännu en vassare version snart nog.
Heja! Ägget....
 
Förvånad över att det var så stor skillnad, gick Bugattin bara på 8cyl typ. Tänk om det hade varit en Agera R istället då hade det varit stor förnedring :hihi

Inte konstigt då Bugatti ska släppa ännu en vassare version snart nog.
Heja! Ägget....

Det har tidigare i tråden sagts att Bugatti föraren ville spara däck och aldrig gasade fullt med sin räser. Däck till en sån där kostade tydligen ganska mycket.
 
Det har tidigare i tråden sagts att Bugatti föraren ville spara däck och aldrig gasade fullt med sin räser. Däck till en sån där kostade tydligen ganska mycket.

Låter iofs rimligt, men verkar dumt att ställa upp på race mot den kanske enda riktiga utmanaren öht då.
 
Det har tidigare i tråden sagts att Bugatti föraren ville spara däck och aldrig gasade fullt med sin räser. Däck till en sån där kostade tydligen ganska mycket.

Tycker du skall läsa igen, det som står är att han förmodligen inte var intresserad av stillastående start bl.a. på grund av däckskostnaden.

Sen är GTboards koncept från rullande i 50km/h just för att det är svårt för många av dessa förare att göra bra starter.

Sen killar (och tjejer) ni om några måste väl förstå vad ca 1030hk FÖRDELAT PÅ 1330kg, gör mot ca 1000hk fördelat på 1900kg, speciellt vid rullande start.
 
Jag har varit med på några liknande event med min MTS 1200 som inte direkt kan anses snabb i sporthojsmått och den klarar sig finfint mot värstingbilarna.. Dängde av polaren i sin Jaguar XFR (500+ häst) utan större problem från rullande start ~50kmt/t

Senast på RRIS träff hade vi tidningen BIKE med och de gjorde en bra repotage..
http://www.youtube.com/watch?v=nW2LaqtoWCc
 
Tycker du skall läsa igen, det som står är att han förmodligen inte var intresserad av stillastående start bl.a. på grund av däckskostnaden.

Ah var det så det var. Misstolkade dom tidigare svaren. Om bugattin gav fullt spett är det ju riktigt imponerande av koeniggseggen, men som du skriver, vikt/effekt är ju avgörande!
 
Stjäl denna tråd lite, dock på samma tema. Nå'n som vet vad för hoj Stoner kör här? Hade han kunnat tagit F1bilen på sin motogphoj?

http://www.youtube.com/watch?v=4g4RxOl39B4

Vet inte vad Stoner kör för hoj där, men det spelar ingen roll för så fort det är kurvor och inbromsningar inblandade så är F1 bilen sjukt överlägsen.
Om dessa två hade kört på GTboards event så är det mycket mer ovisst, men jag lägger nog en röst på MotoGP hojen från rullande start.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top