Sökes: nyaste sporthojarna för året att delta i årets olika GTBoard.com event

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
återigen..SH har blivit gnällhoj...folk som gnäller över att en brud var med..fakta är väl att ni har varken råd med henne el bilen :)
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Jag blir alltid påmind om varför jag slutade vara aktiv här :död Jag citerar Paul Mccartney "LET IT BE"
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag kan komma med min polkaretta OM jag blir bjuden på en back öl och ni tilltalar mig Messias.

Köra tänker jag fan inte heller göra, men låta någon annan köra för ytterligare en back öl går nog att ordna.

Sen vill det sig att depåbrudarna inte är så jävla blyga, för det kommer väl depåbrudar?

Sen vill jag ha skjuts hem eftersom jag kommer att vara klot, helst i en Koenigsegg, men en viper är ok det också. Finns det dragkrok på dessa så att jag även får med hojen hem?

För en back Öl kan jag köra din Polkaretta, och få bilförare stå o skämmes lite fint vid bilen:lol
 

Mattehultberg

Ny medlem
Gick med
1 May 2013
Ort
Sundbyberg
Hoj
2008, Kawasaki Z750
När är nästa event? Jag har en Z750 om ni behöver någon i den klassen som jag skulle kunna ta ut på en sväng
 

Ric

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2006
Ort
-
Hoj
-
Förvånad över att det var så stor skillnad, gick Bugattin bara på 8cyl typ. Tänk om det hade varit en Agera R istället då hade det varit stor förnedring :hihi

Inte konstigt då Bugatti ska släppa ännu en vassare version snart nog.
Heja! Ägget....
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Förvånad över att det var så stor skillnad, gick Bugattin bara på 8cyl typ. Tänk om det hade varit en Agera R istället då hade det varit stor förnedring :hihi

Inte konstigt då Bugatti ska släppa ännu en vassare version snart nog.
Heja! Ägget....

Det har tidigare i tråden sagts att Bugatti föraren ville spara däck och aldrig gasade fullt med sin räser. Däck till en sån där kostade tydligen ganska mycket.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det har tidigare i tråden sagts att Bugatti föraren ville spara däck och aldrig gasade fullt med sin räser. Däck till en sån där kostade tydligen ganska mycket.

Låter iofs rimligt, men verkar dumt att ställa upp på race mot den kanske enda riktiga utmanaren öht då.
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Det har tidigare i tråden sagts att Bugatti föraren ville spara däck och aldrig gasade fullt med sin räser. Däck till en sån där kostade tydligen ganska mycket.

Tycker du skall läsa igen, det som står är att han förmodligen inte var intresserad av stillastående start bl.a. på grund av däckskostnaden.

Sen är GTboards koncept från rullande i 50km/h just för att det är svårt för många av dessa förare att göra bra starter.

Sen killar (och tjejer) ni om några måste väl förstå vad ca 1030hk FÖRDELAT PÅ 1330kg, gör mot ca 1000hk fördelat på 1900kg, speciellt vid rullande start.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Jag har varit med på några liknande event med min MTS 1200 som inte direkt kan anses snabb i sporthojsmått och den klarar sig finfint mot värstingbilarna.. Dängde av polaren i sin Jaguar XFR (500+ häst) utan större problem från rullande start ~50kmt/t

Senast på RRIS träff hade vi tidningen BIKE med och de gjorde en bra repotage..
http://www.youtube.com/watch?v=nW2LaqtoWCc
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Tycker du skall läsa igen, det som står är att han förmodligen inte var intresserad av stillastående start bl.a. på grund av däckskostnaden.

Ah var det så det var. Misstolkade dom tidigare svaren. Om bugattin gav fullt spett är det ju riktigt imponerande av koeniggseggen, men som du skriver, vikt/effekt är ju avgörande!
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Stjäl denna tråd lite, dock på samma tema. Nå'n som vet vad för hoj Stoner kör här? Hade han kunnat tagit F1bilen på sin motogphoj?

http://www.youtube.com/watch?v=4g4RxOl39B4

Vet inte vad Stoner kör för hoj där, men det spelar ingen roll för så fort det är kurvor och inbromsningar inblandade så är F1 bilen sjukt överlägsen.
Om dessa två hade kört på GTboards event så är det mycket mer ovisst, men jag lägger nog en röst på MotoGP hojen från rullande start.
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top