Sökes: nyaste sporthojarna för året att delta i årets olika GTBoard.com event

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Mot de vassaste standardbilarna som finns och ev. lite trimmat med första event i början av maj. Datum medellas snarast. Vi fick möta S1000RR förra året och den gick ju bra :)

Jag söker mest de nyaste standardhojjarna ska jag försöka så nu kan åka mot de vassaste standardbilarna för gatan. Det kan bli en del väntan tyvärr, men när det blir rejs filmas det och kan efter ett tag bli en miljon tittare, så ha tålamod :) Därav ingen kostnad för medverkan om du kommer dit med en trevlig MC. Ambulans och sjukvårdare komemr att finnas på plats. Det kommer ej att vara på Björkvik utan annat flygfält i Stockholmsområdet. Med lite tur kanske Mr G dyker upp också.

Är du trevlig och allt flyter på bra kan vi säkert ordna andra roligheter som Koenigsegg rejs eller annat skoj framöver.

Lite var vi gjorde förra året.

Lite showande är också kul :D

Maila gustav@gtboard.com

Är det något som man kan gå och kolla på, eller är det stängt för "allmänheten"?

hahhaha kawan vs ninjan, 0.50sek in i klippet "- asså jag trodde han skulle dra mycket mer.." han har säkert inte gasat fullt, och ja, känn dig som förlorare!

Kan ni inte ta med R1 -99? Världens mest prisvärda hoj.

aelm, jag tror du menar 98-an? Det finns då åtminstone en snubbe här på SH som hävdar bestämt att den med sina förgashästar kör ifrån alla nya std. hojar:yoparty jodu, känn på den :hihi

Kommer det nån BMW330 så ställer jag inte upp, jag vill inte bli förnedrad :7peta

R1 -98, punkt.

Finns INGET som slår en original Honda Blackbird från 97-98. Jag har sett oräknerliga inlägg, trådar, blogginlägg och YT-filmer om detta på SH. Skicka det bästa vi har!

Gustav..hur gör man om man vill komma och plåta på evenemanget var det nu blir ??

Jag kan komma med min polkaretta OM jag blir bjuden på en back öl och ni tilltalar mig Messias.

Köra tänker jag fan inte heller göra, men låta någon annan köra för ytterligare en back öl går nog att ordna.

Sen vill det sig att depåbrudarna inte är så jävla blyga, för det kommer väl depåbrudar?

Sen vill jag ha skjuts hem eftersom jag kommer att vara klot, helst i en Koenigsegg, men en viper är ok det också. Finns det dragkrok på dessa så att jag även får med hojen hem?

hah, nu när jag faktiskt flyttat norrut kan jag nog komma förbi med en lite tröttare hoj än det senaste sportmonstret. ;)

Finns det inte nån här på forumet som köpt på sig en Panigale eller en f4rr? Hade vart kul o se dem in action!
:)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...