rezz
Ny medlem
Söker en bakrundsbild... ett riktigt högupplöst knäskrap. En bild där man zoomat in så man inte ser föraren utan bara knät i backen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glid in på min sida, www.hoztic.se å kolla in galleriet, där hittar du en bunt knäskrapsbilder! Inzoomningar från orginalbilden går å lösa vettu!![]()
Fina bilder men.. de är inte i närheten av den kvaliteten ja letar efter. Ja menar högupplöst. Vi snackar bilder där man kan se gummirester i asfalten. Finns det sånna bilder nånstans?
ja d kan ju bli problem för han,då hans puckar e hög-glanspoleradeJag kommer fota på alla utom en körning åt Actionpics körningar under -09. Kom dit och knäskrapa så kan du få en bild på dig själv.(bara knät) Den går att få hur jävla högupplöst du vill ha den![]()
Välkommen!
//WP
ja d kan ju bli problem för han,då hans puckar e hög-glanspolerade![]()
Tack för DET tipset!
Länge letat efter blandade motogp-bilder högupplöst, fram tills nu har jag bara använt mig av rizla-suzukis motogp-hemsida, som har grym fotograf o som lägger upp högupplöst!
edit: jag tyckte den här var rätt "chill", en lite lugnare men ändå detaljrik bild.
Ja precis det kortet var skit fint.![]()
......Var hittade du den?

Ok ska leta igen, men jag sparade bilden så troligtvis står det ursprunget där. Återkommer med ev. länk
......
Här kommer den!
http://mototribu.com/competition/motogp/2008/course/015japon/wallpaper/imagepages/image351.html
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |