Sökes: Bakrundsbild

rezz

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Speed Triple -97
Söker en bakrundsbild... ett riktigt högupplöst knäskrap. En bild där man zoomat in så man inte ser föraren utan bara knät i backen

Glid in på min sida, www.hoztic.se å kolla in galleriet, där hittar du en bunt knäskrapsbilder! Inzoomningar från orginalbilden går å lösa vettu! ;)

Fina bilder men.. de är inte i närheten av den kvaliteten ja letar efter. Ja menar högupplöst. Vi snackar bilder där man kan se gummirester i asfalten. Finns det sånna bilder nånstans?

Fina bilder men.. de är inte i närheten av den kvaliteten ja letar efter. Ja menar högupplöst. Vi snackar bilder där man kan se gummirester i asfalten. Finns det sånna bilder nånstans?

Jag kommer fota på alla utom en körning åt Actionpics körningar under -09. Kom dit och knäskrapa så kan du få en bild på dig själv.(bara knät) Den går att få hur jävla högupplöst du vill ha den :tummenupp

Välkommen!

//WP

Jag kommer fota på alla utom en körning åt Actionpics körningar under -09. Kom dit och knäskrapa så kan du få en bild på dig själv.(bara knät) Den går att få hur jävla högupplöst du vill ha den :tummenupp

Välkommen!

//WP
ja d kan ju bli problem för han,då hans puckar e hög-glanspolerade:D

Tack för DET tipset!
Länge letat efter blandade motogp-bilder högupplöst, fram tills nu har jag bara använt mig av rizla-suzukis motogp-hemsida, som har grym fotograf o som lägger upp högupplöst!

edit: jag tyckte den här var rätt "chill", en lite lugnare men ändå detaljrik bild.

Bifogat

• Namnlös.jpg
    Namnlös.jpg
    176.3 KB · Visningar: 261
Last edited:
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back