Söker länk med kille i ställ som dansar..

Kerplunk skrev:
2174616 Det är en jävla tur att inte alla killar tycker som dig, då skulle jag vara körd... :död

:hihi

Jo men alla kan ju inte vara lika smarta och ha såpass bra smak som Thermal och mig :tummenupp

Thermal skrev:
2174620 Jag också faktiskt, hastigt o inte så lustigt.

Jag är inte kräsen, jag accepterar det mesta. :tummenupp

Nämen ick.
Men o andra sidan, du åker omkring o kikar på bikinikex som jobb så du ska inte klaga :hihi

Jonathan skrev:
2174479 Hur bra pröjs är det då ?
Gissa själv med 8 vilda singeltjejer. Du får vara glad om du kommer levande ut från den festen. Det kommer antagligen sluta med att du blir fastbunden och de sliter av dig skinnstället. Resten får du fråga cheyerna! :tuttar

Vad tror ni om att ta bidraget till floorfiller? Jag är övertygad om att det blir en succe!!!!

Kapten Blåskägg skrev:
2174793 WTF :va
Hur gick DET till sailor? Var väl ganska nytt det där...... :gnissla

Fan vad brewdar kan vara kinkiga :hihi

Jamen precis. Lite lär man få i sig för att våga utföra en sådan akt. :gnissla

sportarn skrev:
2174809 Gissa själv med 8 vilda singeltjejer. Du får vara glad om du kommer levande ut från den festen. Det kommer antagligen sluta med att du blir fastbunden och de sliter av dig skinnstället. Resten får du fråga cheyerna! :tuttar

Vad tror ni om att ta bidraget till floorfiller? Jag är övertygad om att det blir en succe!!!!

Tänk er en niokant. Fi fan :rofl

Mjaa, jag tvivlar på att dom uppskattar en såpass exotisk dans som de faktiskt är.

Kerplunk skrev:
2174822 Jävla taskmört! :mad:

Vad nurå :va

Menade att vi hade en såpass bra smak som valde långa cheyer, alltså som hon blondinen :)

Kapten Blåskägg skrev:
2174793 WTF :va
Hur gick DET till sailor? Var väl ganska nytt det där...... :gnissla

Ja det kan man undra, det var ju inget man var beredd på i alla fall :gnissla Det var rätt färskt, men jävligt intensivt så länge det varade.

Men skitsamma, jobba där man gör o ha flickvän är ungefär lika smart som att gå på ett julbord proppmätt, rent vansinne alltså.

Jonathan skrev:
2174825 Tänk er en niokant. Fi fan :rofl

Mjaa, jag tvivlar på att dom uppskattar en såpass exotisk dans som de faktiskt är.

Vad nurå :va

Menade att vi hade en såpass bra smak som valde långa cheyer, alltså som hon blondinen :)

Någon niokant lär det inte bli, du har ju fått en snygg blondin, var nöjd människa!

Så du menar att "mina" grabbar inte är lika smarta och har lika bra smak som er som föredrar långa brudar? :gnissla

Kerplunk skrev:
2174874 Någon niokant lär det inte bli, du har ju fått en snygg blondin, var nöjd människa!

Så du menar att "mina" grabbar inte är lika smarta och har lika bra smak som er som föredrar långa brudar? :gnissla

Jag nöjer mig helt klart med en lång blondin!

Nu är jag helt lost här, du var väl lång ? :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...