Söker länk med kille i ställ som dansar..

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Söker en länk med en kille i full mc-utrustning som står i ett vardagsrum och dansar. Har letat som en tok men hittar inte igen den..någon som har den?!

Tack på förhand :)

Jag har en på mig själv när jag står å dansar.. men "tyvärr" har jag ingenstans att lägga upp den... :arsele

Sundance Kid skrev:
2160814 Jag har en på mig själv när jag står å dansar.. men "tyvärr" har jag ingenstans att lägga upp den... :arsele

seså, var inte blyg. Du hittar nog snart någonstans att lägga upp din film :pannkyss :3freak

KGK skrev:
2161283 blev det för lite ragg i helgen :7peta

hehe.. vadårå? En kille i mc mundering som står i ett vardagsrum och vickar på rumpan är väl definitivt något som väcker känslor :kär :hihi :hihi :3freak

Nej du, jag har turen att ha min alldeles egen :kär och behöver således inte ragga :banana

Last edited:
jente skrev:
2167787
Kerplunk skrev:
2162543 Bara jag som skulle vilja se honom köra dansen utan stället på? :rodnar

QUOTE]

Haha...av med kläderna samtidigt :tummenupp :banana

:rolleyes:

Ingen som vet hur man kan får tag på killen? Vi ska ha tjejkväll på lördag, tänkte ringa och kolla om han kunde komma och dra några sköna moves...flickorna skulle bli som tokiga! :D

Kerplunk skrev:
2168059 Ingen som vet hur man kan får tag på killen? Vi ska ha tjejkväll på lördag, tänkte ringa och kolla om han kunde komma och dra några sköna moves...flickorna skulle bli som tokiga! :D
Vad betalar ni? Kan skicka ett mess till han att han är poppis.

:rolleyes:

Kerplunk skrev:
2168059 Ingen som vet hur man kan får tag på killen? Vi ska ha tjejkväll på lördag, tänkte ringa och kolla om han kunde komma och dra några sköna moves...flickorna skulle bli som tokiga! :D

bjud mig!!! :hoppa :hoppa :hoppa :hihi

Kerplunk skrev:
2174362 En helkväll med åtta galna singelbrudar. Du menar väl inte att han ska ha pröjs också? :va
Åtta singelbrudar o själv där. Då gäller det fan o ta med sig nåt för o hålla tjejerna i styr! Förstår inte vad det är hos tjejer som gör att de tänder på alla cylindrar så fort det är lite läder med i bilden. :rolleyes:

Jag har bokat in han nu i alla fall. Bara skicka ett PM så löser jag detaljerna sen!

sportarn skrev:
2174390 Åtta singelbrudar o själv där. Då gäller det fan o ta med sig nåt för o hålla tjejerna i styr! Förstår inte vad det är hos tjejer som gör att de tänder på alla cylindrar så fort det är lite läder med i bilden. :rolleyes:

Jag har bokat in han nu i alla fall. Bara skicka ett PM så löser jag detaljerna sen!

Men vaffan, jag ska ju att du skulle lugna ner dig. Jag har inte tid i helgen :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg