Nienna
Ny medlem
Söker en länk med en kille i full mc-utrustning som står i ett vardagsrum och dansar. Har letat som en tok men hittar inte igen den..någon som har den?!
Tack på förhand
Tack på förhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Sundance Kid skrev:2160814Jag har en på mig själv när jag står å dansar.. men "tyvärr" har jag ingenstans att lägga upp den...![]()

Nienna skrev:2160798Söker en länk med en kille i full mc-utrustning som står i ett vardagsrum och dansar. Har letat som en tok men hittar inte igen den..någon som har den?!
Tack på förhand![]()

Pallas Athena skrev:

Nienna skrev:2161013Där var den!! Tack så mycket![]()
ja, visst blir man lite kär![]()
![]()

KGK skrev:2161283blev det för lite ragg i helgen![]()
och behöver således inte ragga 
Nienna skrev:2161013Där var den!! Tack så mycket![]()
ja, visst blir man lite kär![]()
![]()
Jonathan skrev:2161023Säg inget till nån.
Men det är jag.
:rolleyes
Kerplunk skrev:2162543Bara jag som skulle vilja se honom köra dansen utan stället på?![]()

Kerplunk skrev:2162543Annars är jag fortfarande lite förälskad i den här snubben.![]()
http://media.putfile.com/Emil-Ferlin---Inte-gay
Härligt med människor som vågar bjuda på sig själva.

Kerplunk skrev:2162543Bara jag som skulle vilja se honom köra dansen utan stället på?![]()
QUOTE]
Haha...av med kläderna samtidigt![]()
![]()
![]()
jente skrev:2167787Kerplunk skrev:2162543Bara jag som skulle vilja se honom köra dansen utan stället på?![]()
QUOTE]
Haha...av med kläderna samtidigt![]()
![]()
![]()
Ingen som vet hur man kan får tag på killen? Vi ska ha tjejkväll på lördag, tänkte ringa och kolla om han kunde komma och dra några sköna moves...flickorna skulle bli som tokiga!![]()
Vad betalar ni? Kan skicka ett mess till han att han är poppis.Kerplunk skrev:2168059Ingen som vet hur man kan får tag på killen? Vi ska ha tjejkväll på lördag, tänkte ringa och kolla om han kunde komma och dra några sköna moves...flickorna skulle bli som tokiga!![]()
Kerplunk skrev:2168059Ingen som vet hur man kan får tag på killen? Vi ska ha tjejkväll på lördag, tänkte ringa och kolla om han kunde komma och dra några sköna moves...flickorna skulle bli som tokiga!![]()

sportarn skrev:2168871Vad betalar ni? Kan skicka ett mess till han att han är poppis.
![]()

Åtta singelbrudar o själv där. Då gäller det fan o ta med sig nåt för o hålla tjejerna i styr! Förstår inte vad det är hos tjejer som gör att de tänder på alla cylindrar så fort det är lite läder med i bilden.Kerplunk skrev:2174362En helkväll med åtta galna singelbrudar. Du menar väl inte att han ska ha pröjs också?![]()
sportarn skrev:2174390Åtta singelbrudar o själv där. Då gäller det fan o ta med sig nåt för o hålla tjejerna i styr! Förstår inte vad det är hos tjejer som gör att de tänder på alla cylindrar så fort det är lite läder med i bilden.![]()
Jag har bokat in han nu i alla fall. Bara skicka ett PM så löser jag detaljerna sen!

Jonathan skrev:2174396Men vaffan, jag ska ju att du skulle lugna ner dig. Jag har inte tid i helgen![]()
Kerplunk skrev:2174411Nä nu får du allt ta dig tid, tjejerna kommer bli grymt besvikna om du drar dig ur nu...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |