Söker info om piercingställen i Uppsala...

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Är det nån som vet om "Darkwell" och "Number 13 tattoo o. piercing" i Uppsala är bra och seriösa ställen? Eller om det finns några fler piercingställen i Uppsala...

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
2146179 Är det nån som vet om "Darkwell" och "Number 13 tattoo o. piercing" i Uppsala är bra och seriösa ställen? Eller om det finns några fler piercingställen i Uppsala...

// Lena

Darkwell är bra!! Jag piercade naveln här i Dublin och gick till Darkwell och frågade om något..då han såg det sade han "ta ut det direkt, de har gjort helt fel och använt icke godkänt material bla bla". Så nu är jag pirecing lös ;) men gör jag om det skall jag gå dit :) Har många polare som piercat diverse saker där :tungan
Nu är jag nyfiken..var skall det bli hål?

Nursey skrev:
2146194 Darkwell är bra!! Jag piercade naveln här i Dublin och gick till Darkwell och frågade om något..då han såg det sade han "ta ut det direkt, de har gjort helt fel och använt icke godkänt material bla bla". Så nu är jag pirecing lös ;) men gör jag om det skall jag gå dit :) Har många polare som piercat diverse saker där :tungan
Nu är jag nyfiken..var skall det bli hål?

Jag har haft en piercing i naveln förr. Men den läkte inte som den skulle pga att jag mådde dåligt just då. Så jag var tvungen att ta bort den. :mad:

Nu e jag sugen på en piercing i ögonbrynet. Och sen i vinter blir det nog en ny i naveln igen. Saknar den...

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
2146290 Jag har haft en piercing i naveln förr. Men den läkte inte som den skulle pga att jag mådde dåligt just då. Så jag var tvungen att ta bort den. :mad:

Nu e jag sugen på en piercing i ögonbrynet. Och sen i vinter blir det nog en ny i naveln igen. Saknar den...

// Lena
Är det inte lite bökigt att peta navelludd om det sitter en bit metall ivägen?

Jag tatuerade mig på number 13. Vet inte hur de är på just piercing men han som tatuerade var extremt noga och petig... Tog dock en jäkla tid på sig så man fick ligga och liiiiida länge...

Mohaha, jag råkade pierca mig i australien ...tragus
Den lilla analfliken mitt i örat, men det ser roligt ut :lol
Ska byta den mot nån liten skön ring istället för läkstaven bara...

NoicE skrev:
2146684 Mohaha, jag råkade pierca mig i australien ...tragus
Det är ju snyggt. Mitt blev dock infekterat då det begav sig. Hela örat svullnade upp. DET såg roligt ut :rolleyes:

morlock skrev:
2146298 Är det inte lite bökigt att peta navelludd om det sitter en bit metall ivägen?

Vet du vad jag har hört? *viskahemligt*
att tjejer inte har navelludd. det sa tjejerna i min klass när jag gick på gymnasiet. Undrar om det stämmer?

Nitrogen skrev:
2146910 Det är ju snyggt. Mitt blev dock infekterat då det begav sig. Hela örat svullnade upp. DET såg roligt ut :rolleyes:

Ja, jag gillar den!
Men i efterhand så känns det som att det inte påverkar positivt på min livssituation :gnissla

NoicE skrev:
2146684 Mohaha, jag råkade pierca mig i australien ...tragus

Hehe, pröva det lilla vecket i örat. Den gör härligt ont. Sen förlängde jag den till en industrial tvärs över. Så nu har jag 3 cm stål ungefär från innerörat och snett bakåt/uppåt. En stav, två hål... Tolka det som ni vill. :tungan

UrbanTiger skrev:
2147636
Vad tänkte du med igentligen :va

REA: Särklot 125:-

Situation Brisbane:
Jag hade nyss gängat södra halvklotets snyggaste blondin.
Min vän hade fått hennes nästan lika fina vännina att svälja :lol
Vi möttes på runt lunch dagen efter och firade med dubbel whopper på BK.
Då säger han "Fan, idag är en sån dag man kan göra en random tatuering"
Jag säger: "Vi går och piercar oss"

Sen gick vi in till piercingstället som låg brevid och sa "En piercing tack."

Sen var det klart ...typ :hihi

Piersing...helt ute...

INSIDE BODY PIERSING; det är inne...23 mm blocknyckel i höger underarm till att börja med. bra att ha om man ska blocka ett slag eller en spark. :)

NoicE skrev:
2147906 Situation Brisbane:
Jag hade nyss gängat södra halvklotets snyggaste blondin.
Min vän hade fått hennes nästan lika fina vännina att svälja :lol
Vi möttes på runt lunch dagen efter och firade med dubbel whopper på BK.
Då säger han "Fan, idag är en sån dag man kan göra en random tatuering"
Jag säger: "Vi går och piercar oss"
Muhahaaa :rofl

Men nånting som kanske kan vara aktuellt är att pierca sin utåtnavel om man är tjej. Det är ju ändå jordens sjukaste grej (tänk att det är en kvinna som går runt med en liten kuk mitt på magen) så inget kan ju göra det värre.

*/ ?>
Back