Söker hojplats, garage centralt i Örebro !

Mr_velin

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2013
Hoj
2006, KTM 625 smc
Tjena alla glada, galna !

Jag har precis flyttat till Örebro och söker garage alternativt en hojplats. Jag var tyvärr tvungen och sälja min kära KTM eftersom jag inte hade någonstans och förvara min sköna innan jag flytta... Så nu är jag på jakt efter en ny hojplats.

Är det någon som kan tänka sig och hyra ut en plats eller vet någon som har en över? Eller någon som vet något fastighetsbolag som hyr ut? Privatpersoner funkar minst lika bra. Kan absolut tänka mig och hyra in mig i ett större garage också. Är öppen för förslag! Som sagt centralt i Örebro, gärna mot Hertig Karls alle, alltså väster ut förmodar jag. :)

Skriv i tråden eller skicka ett pm om du vill va mer diskret. Prisgruppen är diskutabel beror helt på vad jag får för pengarna :hihi

Hoppas ni kan hjälpa mig, vill någon gå ihop för att skaffa något större så gärna för mig. !

Tror det kan finnas nån plats i garaget här hemma hos mig, men då är det öppet garage.
Står en till hoj där nere men vet tyvärr inte vem det är, han har precis kommit dit så ingen jag träffat på än.
Pettersson Bygg är det iaf.

Tjena Norman !

Tack för svaret, jag förmodar alltså att det är ett flerparkeringsgarage med andra ord ? Jag får ta och slå en pling till dem imorgon. Är det bra område annars där du har hojen? Har ingen koll alls på stan sådär. Tacksam för all hjälp.

Tjena Norman !

Tack för svaret, jag förmodar alltså att det är ett flerparkeringsgarage med andra ord ? Jag får ta och slå en pling till dem imorgon. Är det bra område annars där du har hojen? Har ingen koll alls på stan sådär. Tacksam för all hjälp.

Precis, ett flerbilsgarage.
Men det är relativt litet så det är inte jättemycket spring o jag känner till de flesta som har bilen där nere o det är vettigt folk.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla