Söker gemenskap i en MC-klubb

nabru

Medlem
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Hojlös. Och ska förbli så ett tag. Känns på något vis tryggare...
Hej!
Känner mig lite ensam i dag, min MC-polare "Honda Forever" är hemma och lägger golv. Har egentligen känt mig lite ensam en längre tid, därför har tanken på ett medlemskap i någon närbelägen MC-klubb växt fram.

Problemet är bara att min närmsta MC-klubb verkar innehålla ett gäng trevliga (?!) grabbar med långt skägg, tatueringar och motorcyklar med långa framgafflar. Nu ska ni inte tro att jag på något sätt är rädd... :D men jag får en känsla av att jag skulle behöva lite "Fab 5"-hjälp med min personliga stil och min motorcykels framtoning. Obs! Jag tänker inte byta bort VTR:en men visst kan jag modda den...

Så...tänkte att ni kanske hade några goa förslag som kan hjälpa mig när jag ska ta steget och ansöka om mitt medlemsskap...

nabru skrev:
---

det var ju ett alldeles för enkelt förslag :banana

försök också att hitta en klubb där det finns många goldwingar. Då kan du använda den där listan du skrev.

Skägg kan väl inte vara så svårt att fixa.
Inhandla en tröja med märket från ett amerikanst känt tvin märke.
Skaffa chaps å åk i
Skit i hjälmen
Läder remmar från handtaget
Kör med raka rör

Toppa med amerikanska flagga längst bak på hojen

:rolleyes: :rofl :lol

Annars......häng på Sporthoj i stället :tummenupp

Stoppsladd skrev:
Skägg kan väl inte vara så svårt att fixa.
Inhandla en tröja med märket från ett amerikanst känt tvin märke.
Skaffa chaps å åk i
Skit i hjälmen
Läder remmar från handtaget
Kör med raka rör

Toppa med amerikanska flagga längst bak på hojen

:rolleyes: :rofl :lol

Annars......häng på Sporthoj i stället :tummenupp

Tror att du har missuppfattat det hela lite.... SYDSTATAR FLAGGAN skall det ju vara :fakta

:rofl

nabru skrev:
Hej!
Känner mig lite ensam i dag, min MC-polare "Honda Forever" är hemma och lägger golv. Har egentligen känt mig lite ensam en längre tid, därför har tanken på ett medlemskap i någon närbelägen MC-klubb växt fram.

Problemet är bara att min närmsta MC-klubb verkar innehålla ett gäng trevliga (?!) grabbar med långt skägg, tatueringar och motorcyklar med långa framgafflar. Nu ska ni inte tro att jag på något sätt är rädd... :D men jag får en känsla av att jag skulle behöva lite "Fab 5"-hjälp med min personliga stil och min motorcykels framtoning. Obs! Jag tänker inte byta bort VTR:en men visst kan jag modda den...

Så...tänkte att ni kanske hade några goa förslag som kan hjälpa mig när jag ska ta steget och ansöka om mitt medlemsskap...
Hörru, det är väl Läbbiga Skogen du snackar om, eller är det Aurora? :)

Trevliga grabbar i båda faktiskt.. fast de gillar nog inte din hoj även om du har twin ;)

...vete fasen vad dom heter...fast vi skiter i tråden...var ändå inte riktigt på "G". Dessutom är det nog svårt att slå wingetrådarna :hihi

nabru skrev:
...vete fasen vad dom heter...fast vi skiter i tråden...var ändå inte riktigt på "G". Dessutom är det nog svårt att slå wingetrådarna :hihi

Vi är ett gäng som kommer att ha en liten videokväll snart, skicka ett PM med ditt telefonnummer så hör jag av mej när det är så dags, det är ju inte en klubb direkt, annat än för inbördes beundran;-) Men det är väl det närmaste man kan komma i Luleå just nu...

nabru skrev:

Du får ta med dig din "namne" polare oxå på videokvällen som Niklas nämner, har tänkt komma förbi och drunkna i lite mc-diskussioner någon kväll men har fullt upp hemma...
Har du fått tag i nå'n skoter då?
/Lasse

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey