Söker filmer på XT 600!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
tks skrev:
Är bara DR och XR som finns både som 600 och 650. DR är redan med (gamla DR600 var lite mer grus och lite mindre gata än nya DR650), och nya XR650 skulle jag tippa är som gamla XR600, samma användningsområde, bara förfinad och med ny motor.

:Bugar tks, tackar för all info.

Var på nätet hittar man billiga tyskhojjar då?

Nisse Järnet skrev:
Har kört brorsans lite uppdrevade XT -92a några gånger och den funkar fint att plocka upp på 2:an och köra till iaf 90 på bakan. Är nog inga problem att wheela långt med den när man fått in snitsen!
Har vart uppe i 170 mätarfart, men den gör nog 180! Rätt bra faktiskt :) Finns det inga filmer på ketogans eller RRs sida? Har för mig det iaf.

Hmmm plocka upp på tvåan, visst det går väll men jag kommer ihog att jag kunde ta upp min gammla moped på fyran :rolleyes:
Nej någon kul bakhjuls åkar hoj är det inte. Jag tycker tom att den är direkt olämplig fast sedan så vet jag att dom äldre är bättre än dom nya när det gäller lite bus. Och så kan man ju alltid trimma lite :crash
Fast det är ingen tråkig hoj för det, kan ha mycket kul på grusvägen med den!

bebbe skrev:
Hmmm plocka upp på tvåan, visst det går väll men jag kommer ihog att jag kunde ta upp min gammla moped på fyran :rolleyes:
Nej någon kul bakhjuls åkar hoj är det inte. Jag tycker tom att den är direkt olämplig fast sedan så vet jag att dom äldre är bättre än dom nya när det gäller lite bus. Och så kan man ju alltid trimma lite :crash
Fast det är ingen tråkig hoj för det, kan ha mycket kul på grusvägen med den!

Äh, vad pratar du om? XT600 är ju slangarhojen#1 :1pajas

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing