Söker efter den lilla alien?

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jag söker filmklippet där den lilla alien som låter som en tvåtaktare. Han är blå samt har nån läder störtkruka. Skulle vara tacksam om nån vet var man kan ladda ner den. någon hade den som avatar tror jag?

Tack!
 
Jag har den.
Den finns på Sporthojs hubben eller om du vill ta det över icq så går det lika bra.
Den heter The_Annoying_Thing
 
motardnisse skrev:
Jag söker filmklippet där den lilla alien som låter som en tvåtaktare. Han är blå samt har nån läder störtkruka. Skulle vara tacksam om nån vet var man kan ladda ner den. någon hade den som avatar tror jag?

Tack!

undrar vem det kan va...? :rolleyes:
 
Ghost skrev:
Jag har den.
Den finns på Sporthojs hubben eller om du vill ta det över icq så går det lika bra.
Den heter The_Annoying_Thing

Fast motorljuden är hämtade från en annan sida. Det var en bild på en McLaren Formel1-bil (den gamla modellen med marlboro), ingen musik utan bara "blimmblimmbamdamdambam"-ljuden. Bildtexten var "stirra på bilden i 60 sekunder utan att börja skratta så är du normal". Jag känner inte en enda som lyckades hålla masken :)
 
Skalman skrev:
Fast motorljuden är hämtade från en annan sida. Det var en bild på en McLaren Formel1-bil (den gamla modellen med marlboro), ingen musik utan bara "blimmblimmbamdamdambam"-ljuden. Bildtexten var "stirra på bilden i 60 sekunder utan att börja skratta så är du normal". Jag känner inte en enda som lyckades hålla masken :)


hmmm.... har inte detta varit uppe till diskussion rätt många gånger?
 
Som kuriosa kan jag meddela att enbart ljudfilen cirkulerade friskt på SAAB i
Trollhättan för några år sedan.
För inbitna Saab92-fantaster var det inget tvekan om att ljudet var en parodi på en astrimmad rallysaab från 50-talet, komplett med loppa på stiftet mitt i sekvensen och allt. Kul att se gamla gubbar på 50+ som skrattade tills de kiknade.
Det var tider det.....
 
Tack för alla svar. jo det var du evil henke som jag kommer ihåg lilla alien.

:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top