Jag söker filmklippet där den lilla alien som låter som en tvåtaktare. Han är blå samt har nån läder störtkruka. Skulle vara tacksam om nån vet var man kan ladda ner den. någon hade den som avatar tror jag?
Tack!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
soppatorsken skrev:
pvcraketen skrev:Fullt upp på jobbet som vanligt?
soppatorsken skrev:Stressigt som fan. Vilken gayig avatar du har.
soppatorsken skrev:Stressigt som fan. Vilken gayig avatar du har.
motardnisse skrev:Jag söker filmklippet där den lilla alien som låter som en tvåtaktare. Han är blå samt har nån läder störtkruka. Skulle vara tacksam om nån vet var man kan ladda ner den. någon hade den som avatar tror jag?
Tack!
Ghost skrev:Jag har den.
Den finns på Sporthojs hubben eller om du vill ta det över icq så går det lika bra.
Den heter The_Annoying_Thing
Skalman skrev:Fast motorljuden är hämtade från en annan sida. Det var en bild på en McLaren Formel1-bil (den gamla modellen med marlboro), ingen musik utan bara "blimmblimmbamdamdambam"-ljuden. Bildtexten var "stirra på bilden i 60 sekunder utan att börja skratta så är du normal". Jag känner inte en enda som lyckades hålla masken![]()
Vastrix skrev:hmmm.... har inte detta varit uppe till diskussion rätt många gånger?
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|