Söka upp en person.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjenna!

Söker en person och måste ha tag i ett nummer!
Varken eniro.se eller hitta.se ger några träffar...vart vänder man sig då??
Har namn och stad, men ingen address tyvärr.

Viktiga grejer det här... :tuttar alla tips mottages.

//KaliZ

Nu var det ju inte riktigt så då... :D
Mera att jag sa... att jag ringer... "dä e lugnt...tar numret på nätet." *glup*! :huvet

Du får väl försöka få fatt i någon som vet vem hon är? Om hon sa vat hon jobbar kan du ringa dit och fråga efter henne. Det är oftast rätt mycket pluspoäng till en kille som ansträngt sig väldigt mycket för att få fatt i en!

Du får väl försöka få fatt i någon som vet vem hon är? Om hon sa vat hon jobbar kan du ringa dit och fråga efter henne. Det är oftast rätt mycket pluspoäng till en kille som ansträngt sig väldigt mycket för att få fatt i en!

...mmm. Det finns en potentiell väg att gå... dock är den rätt pinsam. Så jag får överväga saken. Som vanligt när man är ute, så hör man ju inte hälften av samtalet (pga hög musik) så var hon jobbar någonstans är tyvärr obekant.

Den är inte pinsam, det är du som inte vågar. Och det om något är pinsamt ;)

Kolla ratsit.se. Då får du adressen och kanske kan hitta numret den vägen.

Kolla ratsit.se. Då får du adressen och kanske kan hitta numret den vägen.

Nu börjar vi komma någonstans!!! :D
Fick ett postnummer.. så nu vet jag området iaf!!! Däremot står inte addressen där. Kan det vara så att hon har hemlig address?

//KaliZ

Nu börjar vi komma någonstans!!! :D
Fick ett postnummer..

De där kreditupplysningstjänsterna brukar ge en hel del ifall man betalar, kanske inte snyggaste vägen när hon frågar hur du fick tag i henne :D

Fegis :7peta, fråga nu hennes ex. eller ditt ex., farsan eller vem det nu är om hennes nummer

Du är bara avundssjuk! :blah

Har nummret nu. Tog det den "pinsamma" vägen till slut. Tråd kan stängas!!!
Håll tummarna! :gnissla

//KaliZ

Tråden kan inte alls stängas, inte förän du har berättat exakt hur mycket du förnedrade dig för att få tag på hennes nummer, och om du hade något för att du förnedrade dig.

Tråden kan inte alls stängas, inte förän du har berättat exakt hur mycket du förnedrade dig för att få tag på hennes nummer, och om du hade något för att du förnedrade dig.
Japp. Exakt vad är den "pinsamma" vägen?

Själv tror jag han ställde sig i området hon bodde i med en svart latexdräkt samt en skylt där det stod:

"Du kexet jag träffade på krogen sist, kom ut hit och smula lite".

Det tror jag.

Din teori låter ju ganska trolig... :tungan

Själv tror jag han fick krypa till korset och ringa sitt ex och fråga efter numret till hennes bästa kompis som är tjejen han ska ragga på! :gnissla

Vad du än gör så ska du inte googla på henne iaf, då slutar det inte bra har jag läst..

*/ ?>
Back