Söka upp en person.

Du får väl försöka få fatt i någon som vet vem hon är? Om hon sa vat hon jobbar kan du ringa dit och fråga efter henne. Det är oftast rätt mycket pluspoäng till en kille som ansträngt sig väldigt mycket för att få fatt i en!

De trodde jag bara va jävligt avskräckande...stalkervarning...

Ska genast ringa dendär tjejen i lkpg jag träffa på en gång :D :tuttar

Eey, kom igen nu KaliZ! Berätta för oss hur du fick tag i cheyyens nummer.. :D :tungan

vad hände sen? :va
Antingen...
...så gick dem båda åt olika håll för att aldrig mera ses...troligtvis skulle var och en klara sig bra.

eller också fortsatte dem att träffas och allt var mera än bra.. helt fantastiskt till och med kanske.

/KaliZ

Åhh, den här tråden har jag letat efter!
Jag träffade en tjej på krogen "Nivå" i GBG för cirka 1 månad sen. Där gjorde jag totalt bort mig och frågade aldrig efter hennes nummer. Nu vill jag ha tag i henne och säga förlåt för att jag aldrig tog mig i kragen och bad om numret.

Den fakta jag "vet" är:
Namn: Karolina, alt stavning med C
Född: 82 eller 83
Utseende: Söt
Hårfärg: Mörkblond, alt annan färg
Ursprung: Dalarna
Yrke: Pluggar tandläkare i GBG

Fotnot: Hade en del vänner med sig från Dalarna vid tillfället.
Min kusins vän pluggar tandläkare i GBG han med men hans dektektivkunskaper visade sig tyvärr inte ge något resultat. Han sa också att dom ej ger ut namn och nummer om man ringer till skolan pga sekretess.

Hoppas få hjälp med detta på något sätt!
Alternativet är ju att bänka sig utanför skolan varje dag och hoppas att hon knallar förbi, gäller ju bara då att komma ihåg hur hon såg ut?:va

MVH Bobby

*/ ?>
Back