--=BRYD=--
--=Slanga Moppe=--
Den 24e Oktober ska ju södra länken öppna och vad jag har hört så kommer det sitta poliser i kontrollrummen för att kunna rycka ut innan man ens kommit ut ur tunneln, dynet runt!
Kan kanske vara värt att inte gasa allt för friskt innan man vet vad som är sant...
Kan kanske vara värt att inte gasa allt för friskt innan man vet vad som är sant...

