Södertäljefolk som vill köra!!

brukar några träffas å köra runt järna /trosa på sommrarna??? lämnar sthlm för mörkö på sommrarna ;) långt va ...men har ingen direkt koll på bra stäckor!!! tips?????

2925200 brukar några träffas å köra runt järna /trosa på sommrarna??? lämnar sthlm för mörkö på sommrarna ;) långt va ...men har ingen direkt koll på bra stäckor!!! tips?????
Där åks det rätt ofta, även ut på mörkö och runt.

Bara hålla koll här så får du hänga med på lite rundor och lära dig hitta nya härliga vägar.

brukar några träffas å köra runt järna /trosa på sommrarna??? lämnar sthlm för mörkö på sommrarna ;) långt va ...men har ingen direkt koll på bra stäckor!!! tips?????

Jag som tänkte åka ut till trosa om nån timme eller så...men så snabbt kanske du inte hade tänkt! :tungan

Hej!

Har precis flyttat hit från dom småländska skogarna, vore trevligt med lite sällskap och guidning på vägarna runt södertälje och söderut, har ingen koll var man skall åka för att hitta dom riktigt roliga vägarna, tips emotses med glädje.

:tummenupp gooooood det blir perfect!! har inte sett så mycket bågar här ute förutom alla harleys :)

Jag snurrar runt i krokarna lite då och då, och inte fan har jag en Harley. . Har du inget annat för dig på Söndag så är det Gruppkörning från Nyköping med Skitfrän Mc. Samling kl 11.00 på McDonalds i Nyköping. Finns en tråd om det. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152376

Kul med fler tjejer som kör hoj. :tummenupp

Jag snurrar runt i krokarna lite då och då, och inte fan har jag en Harley. . Har du inget annat för dig på Söndag så är det Gruppkörning från Nyköping med Skitfrän Mc. Samling kl 11.00 på McDonalds i Nyköping. Finns en tråd om det. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152376

Kul med fler tjejer som kör hoj. :tummenupp

visst är det :banana ja va kul är jag kvar så kommer jag dit ...... om jag hittar till nyköping :huvet

Hej!

Har precis flyttat hit från dom småländska skogarna, vore trevligt med lite sällskap och guidning på vägarna runt södertälje och söderut, har ingen koll var man skall åka för att hitta dom riktigt roliga vägarna, tips emotses med glädje.

Vi hojtokar brukar utgå från slussgrillen i södertälje nära marenplan så ALLA NYA håll kolla på tråden som tidigare nämnts så lär du/ni dig/er att hitta här runtomkring.

NU har vi flyttat "nästan" det mesta så man kan bli "hoj"social igen, tiden räcker nog till igen. :tummenupp //Heli

NU har vi flyttat "nästan" det mesta så man kan bli "hoj"social igen, tiden räcker nog till igen. :tummenupp //Heli

Ja, vart har ni tagit vägen? Hörde rykten...

Tur du har öron, annars skulle huvudet gå av på mitten pga ditt stora smajl när du kört den de första gångerna!!:pannkyss

Sover alla här på tråden??:va

Vad menar du? :D :hoppskrat

Last edited:
Om någon ska ut och busa ikväll eller någon annan dag i helgen så hör av er till mig :) Men tänk på att min hoj inte gör mer än 140 :tungan

Kommer vara utan internet i helgen så därför hamnar nummret här

070 4877040 /Oskar

Ajfan, att man missade turen som gick i nyköping.

Hur blev det med den rundan?

Själv blev det 25 mil både söder och norr om sthlm.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!