Södertäljefolk som vill köra!!

Vad är det för tid som gäller för samling vid slussgrillen??

Det var väl sagt samling 10. Avfärd senast 10:15 ... om jag inte missminner mig.

Edit:
Gick ut med jycken på morgonen, en annan hund flög på honom och jag gick imellan.
Hål i kopplingshanden och förmiddan på akuten .. ingen hojkörning förän handen är bra .. hoppas ni hade trevligt ... får väl kolla på filen sen :huvet :huvet

Last edited:
1 min 45 sec film vart det så det e inte så mycket att se. som vanligt e det jobbigt att inte kunna filma hela tiden.

iaf tack alla för den trevliga rundan och allt idag! förgylde min månad :yoparty

och tack nice_boy för skjutsen. hehe så ovan med att sitta bakpå att jag e helt slut i hela kroppen

Last edited:
1 min 45 sec film vart det så det e inte så mycket att se. som vanligt e det jobbigt att inte kunna filma hela tiden.

iaf tack alla för den trevliga rundan och allt idag! förgylde min månad :yoparty

och tack nice_boy för skjutsen. hehe så ovan med att sitta bakpå att jag e helt slut i hela kroppen
Tackar alla för en trevlig hoj dag :tummenupp
Jag kan säga att det känns i min kropp oxå efter idag o igår vid tuvängen. Var ute på krogen till 3 på natten igår oxå så man är lite trött nu :D

Tackar alla för en trevlig hoj dag :tummenupp
Jag kan säga att det känns i min kropp oxå efter idag o igår vid tuvängen. Var ute på krogen till 3 på natten igår oxå så man är lite trött nu :D

Va också pa tuvängen igår .... kul som fan men trist med snubben som klotade. Vilken grupp körde du i ?

Får göra som alla andra och tacka för en trevlig dag. Men måste säga att jag trodde vi skulle bli fler som körde ifrån slussgrillen.

Men det var kul att träffa lite folk iaf. Hoppas handen blir bra fort Conseal och att hunden din mår fint.

Va också pa tuvängen igår .... kul som fan men trist med snubben som klotade. Vilken grupp körde du i ?

Ahh..Du var snubben med för mycket skägg i ansiktet som fick soppa banan??:D

Får göra som alla andra och tacka för en trevlig dag. Men måste säga att jag trodde vi skulle bli fler som körde ifrån slussgrillen.

Men det var kul att träffa lite folk iaf. Hoppas handen blir bra fort Conseal och att hunden din mår fint.

Var det dig jag såg i Birka korset igår vid 21 tiden?

Last edited:
Var det dig jag såg i Birka korset igår vid 21 tiden?

Skulle inte tro det. Då var jag hemma och grillade med en bira i handen.

Sen kör jag fortfarande 125:a. Men på onsdag kanske det blir ändring på den saken.

Men om du ser en pojkspoling köra som en biltjuv i en metallicgrön toledo kan det vara jag :D

tack allihopa :)

Avverkat 15 mil idag, börjar vänja mig lite vid hojen. Men just nu är jag lite öm i baken :D

Vad kostar det att köra på tuvängen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...