Södertäljefolk som vill köra!!

GOD (H)JUL & GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Er jag åkt med under sommaren,,*Tack* :Bugar
Ser fram mot änne fler "lugna" turer 2006! :D

/Lännström
 
Hej Hopp!!

Tack för trevliga hälsningar!

VI önskar er en fortsatt bra Jul och ett Gott Nytt År och med fler turer ute på 2 hjul................ :cpparty

Hoppas på färre sådana med...:kryckor Hmmm vem känner sig träffad??
 
Iceman1975 skrev:
GOD (H)JUL & GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Er jag åkt med under sommaren,,*Tack* :Bugar
Ser fram mot änne fler "lugna" turer 2006! :D

/Lännström
Det samma :cpparty :fyllisar
Det är alltid lugna turer :rolleyes: och fler blir de nästa år :banana
 
Jo god forsättning och allt sånt... :D

Skog har vist botaniserat i mitt tycke om blejden :tummenupp
 
Finns det intresse för en gåutochdrickaölkväll snart? Eller blir det SENSEI, Henry1 och jag nästa gång oxå?
 
Om ni vet någon som söker folk i Södertälje, skicka ett Pm.
Söker jobb.
 
Vad som helst, just nu söker jag en del sekreterarejobb.
Ska försöka läsa till läkarsekretera, är trött på att jobba som vårdbiträde.
 
Om någon råkar ha en ledig lägenhet i områdena, Grusåsen, Brunnsängen, Rosenlund, Centrum så hör av er.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top