Södertäljefolk som vill köra!!

Vi tänkte åka några stycken till Sveavägen först imorgon, sedan till skogskyrkogården...åker vid 17.00, träffas vid Shell Veda kl 17.

Vi är 1 ducati, 1 TL1000S, 1 st turboGixxer och 1 st Blackbird...alla välkomna! Inget racetempo...
 
rfb skrev:
2232696 Vi tänkte åka några stycken till Sveavägen först imorgon, sedan till skogskyrkogården...åker vid 17.00, träffas vid Shell Veda kl 17.

Vi är 1 ducati, 1 TL1000S, 1 st turboGixxer och 1 st Blackbird...alla välkomna! Inget racetempo...



Gah! Förba****. Nåja, kanske inte lunginflammation med lite tur. Läkaren skulle ringa i em.
 
ÄNDRING, fortfarande träff vid Veda 1700 imorgon, men vi åker nog runt hölö, mörkö, skanssundet via nynäs bort till slingerbulten och sen tillbaka, typ...inget sveavägen eller kyrkogården...
 
Iceman1975 skrev:
Misstänker att du körde upp i Nyköping?

Jajamen! :)
Vi var tre stycken som harvade runt i solgasset vid ettsnåret idag.. :brinnerup

..sen när sista killen kört runt stan började regnet :rolleyes: ...ösa...

Men vi var glada ändå... allihop! :banana :banana :banana

Så eftersom det ändå regnade så blev det lite :fyllisar

..men dumma jag har inte tagit ledigt resten av veckan så jag måste jobba istället för att köra hoj imorgon.. :huvet
(men jag kan ju å andra sidan köra precis när jag vill annars... :) )

Förresten: tack allihop för grattis och ni som har stått ut med min "grönskyltkörning"... :pannkyss
 
Last edited:
Grattis snart är det min tur :D 21/6 så är det uppkörning :tungan
 
Minimorran skrev:
2237140 Jajamen! :)

Förresten: tack allihop för grattis och ni som har stått ut med min "grönskyltkörning"... :pannkyss

Men duuuuuu..... hur ska jag hinna med nu???? :tungan

Ett jättegrattis från oss det vet du!!
He he nu kan ju du hämta oss ju!!! :7peta
Kjam
 
NR:7 skrev:
Grattis snart är det min tur :D 21/6 så är det uppkörning :tungan
Jag ska hålla tummarna :tummenupp
Men det går nog bra, det är mycket enklare än man tror.. :banana

gymfrida skrev:
Men duuuuuu..... hur ska jag hinna med nu???? :tungan

Ett jättegrattis från oss det vet du!!
He he nu kan ju du hämta oss ju!!! :7peta
Kjam

Jajamen.. jag kommer förbi och tutar bara :hihi
Men jag lovar... jag ska ta det lugnt när du är med... eller förresten... jag tar det nog lugnt jämt.. :)
 
Minimorran skrev:
2239105 Jag ska hålla tummarna :tummenupp
Men det går nog bra, det är mycket enklare än man tror.. :banana



Jajamen.. jag kommer förbi och tutar bara :hihi
Men jag lovar... jag ska ta det lugnt när du är med... eller förresten... jag tar det nog lugnt jämt.. :)

hehe jo.. jag är inte alls nervös jag finner inga som helst problem med att jag inte skall klara uppkörningen.. men men man vet ju aldrig det behöver ju inte va jag som gör fel finns många dumma bilister..

då får du fira mig på krogen i södertälje då :tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top