Södertäljefolk som vill köra!!

Mrnice80 skrev:
2217561 Var det er jag lyckades se vid Rosenhill på EM :va , tyckte mig känna igen er, blev en liten tur för mig dit. Lyckades fixa barnvakt, men visste inte om ni skulle ut ändå.

Japp vi var där med ett knippe fireblades och en Honda shadow... och så lilla jag då förstås.
Du får göra dig hörd nästa ggn så vi vet vem du är!

Hoppas du fick en bra tur trots att du inte åkte med oss.... :tungan
 
gymfrida skrev:
2217906 Japp vi var där med ett knippe fireblades och en Honda shadow... och så lilla jag då förstås.
Du får göra dig hörd nästa ggn så vi vet vem du är!

Hoppas du fick en bra tur trots att du inte åkte med oss.... :tungan


Då var det ni. men jag känner ingen av er direkt,. Men nästa gång ska jag stå och :yoparty för er. Tyckte jag kände igen "Svampe" och ngn mer.. men men .. Får hänga på nästa tåg. :)

Hade med mig trevligt sällskap :tungan men ni är säkert också jätte trevliga.. :)

Ha det bra.
 
OK, tyckte mig se dig. men då har jag tagit fel på person. :va
Sorry,.
Men var annat folk från toktälje iallafall.

svampe skrev:
2218724 Nja, då har du sett mig någon annanstans, jag var inte med.
 
svampe skrev:
2223319 Vad har du nu haft sönder?

Mä, inget trasigt. Bara lite skevt. Den högra skivan är inte riktigt bra. Ger lite lustiga resultat vid inbromsning..... Finns på skroten för 1200:- Vill byta båda och sätta i nya klossar. Skulle kännas bra.... får nog vänta på semesterlönen då...
 
Ska tydligen vara riktigt bra väder i helgen. Planera nåt redan nu kanske??
Marknad i Trosa på lördag, kan va skoj att kolla in, nackdelen är dock att det blir himla varmt om man ska gå runt med skinnställ på.
 
blizzer skrev:
2226771 lite varmt kanske :) blir åka bil ner med syrran å sen åka hoj efter istället :banana

FÖR varmt? Nä, nä. Det är fel. Man får bara åka fortare så det kyler bättre. SKall jag säga som är snorförkyld o inte ens kan hitta styrlåset... :huvet
 
Jag åkte till enhörna idag och kan upplysa att vägen mot överenhörna har ett lager tjära på, så hojen och en själv blir ganska smutsig :4skrika
 
Arne_Duck skrev:
2228169 Mmmm, automatiskt rostskydd....
Det är många bra vägar som dom har förstört :mad: i södertälje trakten dom lägger på nått piss oljegrus som jag är livrädd för att åka på med massa olje fräckar :huvet

vet ni idag är det 9 dagar kvar tills min uppkörning för mellan hoj sen kan man hänga på er grabbar:) :Bugar
 
Västerås Bikeweekend nu till helgen

Tja,

är det någon här på tråden som skall till Västerås i helgen?

Jag tänkte åka dit.

Valfritt tempo... :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top