Södertäljefolk som vill köra!!

Någon som vet vart man kan köpa startgas i Södertälje?
Tänkte slippa åka runt och leta

Någon som ska ut och köra ikväll??

Jag hade kanske häng på om jag hinner med er på snabba motorcyklar :)

Skämt å sido, än så länge har jag bara lätt kort och sen har 125:an gått förbi servicen med 30mil redan. Känns inte som om jag ska åka så mycket mer. Mest för stämpeln i bokens skull.

Idag var jag ute på F18 med 660'n. När jag kom dit var det redan två läskiga gubbar där (sådana som man kör upp med). Skit tänkte jag men frågade iaf om jag inte kunde få träna lite.

Var där hela helgen utan att köra en meter, satt i "skolbänken". såg dig säkert när vi satt utomhus.

Var där hela helgen utan att köra en meter, satt i "skolbänken". såg dig säkert när vi satt utomhus.

De var som fasen! Jag var där med farsan, han på 660 och jag på 125. Vi kom dit vid 15:00 tiden och då kom en lång kille, rakad på huvet och låste upp lådan till konorna.

Lustigt hur man precis går runt folk på sporthoj eftersom man inte vet hur de ser ut ännu. Får kanske chansen att bekanta mig med några av er vid slussgrillen om 125:an är kvar då :)

Vi var inte vid banorna. Vi satt på en uteplats på högersida sett från infarten till F18.

Hahahaha.
Hur hittade du den filmen?

"Familj/norsk film från 1990 av Martin Asphaug med Brit Elisabeth Haagensli, Espen Skjønberg och Martin Bliksrud"

Måste ju var ett Oscarsämne.:rolleyes:

bläddra igenom alla sidor för filmer 2 för 199:tummenupp
och då såg man den:D

Oj, vad det snurrade runt en massa Bumsar i Södertälje och runt om igår..
Så ta det lugnt på vägarna så ni får behålla kortet resten av året också.

Last edited:
Oj, vad det snurrade runt en massa Bumsar i Södertälje och runt om igår..
Så ta det lugnt på vägarna så ni får behålla kortet resten av året också.

I söndags på gamla nyköpingsvägen strax innan järna vid eneby hade dem fest! laserpistoler, hojjar och bilar. Man kan tro att det inte finns något annat för dem att göra.. Mötte en hojbroder ett par hundra meter innan som vinkade åt mig att slå av.. :bow o tur var det annars hade det blivit åka av!

Jo, hamnade bakom en på väg till skolan och mötte en stillastående med blåljusen på vägen hem :gnissla

Fick en med blåljus o sirener på efter mig i backen upp motkyrkogården, och då jag inte prixis kört sakta blev jag lite nervös..... men de ville bara förbi, hade bråttom som faan in förbi Jet och in i wedaområdet...

Fick en med blåljus o sirener på efter mig i backen upp motkyrkogården, och då jag inte prixis kört sakta blev jag lite nervös..... men de ville bara förbi, hade bråttom som faan in förbi Jet och in i wedaområdet...

Åfan vilken tid? För jag mötte en Saab i full rulle och blåljus på inne i stan strax efter 16:00

I söndags på gamla nyköpingsvägen strax innan järna vid eneby hade dem fest! laserpistoler, hojjar och bilar. Man kan tro att det inte finns något annat för dem att göra.. Mötte en hojbroder ett par hundra meter innan som vinkade åt mig att slå av.. :bow o tur var det annars hade det blivit åka av!

Tur att de inte stod där när jag passerade..
De verkar vara riktigt på hugget på den vägen iår.:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...