Södertäljefolk som vill köra!!

Freddys = snuskiga mathaket vid rondellen vid bilprovningen.

Vi gick förbi där i helgen... Såg deras reklamskylt på väggen:

Restaurant
luncher
bla bla
Bröllopsmiddagar :va :va
Bla bla

Vem tusan har sin bröllopsmiddag där? :gnissla

Vi gick förbi där i helgen... Såg deras reklamskylt på väggen:

Restaurant
luncher
bla bla
Bröllopsmiddagar :va :va
Bla bla

Vem tusan har sin bröllopsmiddag där? :gnissla

HAHAHA jo som om man inte sattsar lite mer på ett brölopp en att köpa maten från freddys.. men dom kanske menar Natt vickniken med varmorven eller nått. Bröloppsbuffén funkar nog inte så bra från en korttjorre.. hehe:D

HÖR UPP ALLA SÖRTÄLJE FOLK!!!

Som ni vet har SMC anordnat en jätte demonstration den 28:e april för att regeringen inte skall höra den förbannade skatten ännu mer.

För oss från söder finns det en uppsamlingsplats vid Röda Caféet, vid avfarten till Vårby kl 10:45

Hoppas så många som möjligt kan komma och brumma in med tåget till stan!

Jag vill föreslår ett lite mer känt, bland hoj-folk, ställe. Det heter Slussgrillen eller som dom flesta säger "Karlssons", kl. 09.45 - 10.15

söker bönpalls plats igen någon som kan erbjuda?? till den 28:de.
blir det lättare om jag klär ut mig med peruk och låssas:tuttar
:va

10:00 Vid freddys ? riksettan till alby ?

Du är för tjock för att ha bakpå :D Om inte L ska haka på så kan det väl gå om jag orkar spänna fjädringen ..

ääh vadå tjock:6surkart
gick ju att sjussa din tunga röv på min hoj förut:arsele

Last edited:
Jag vill föreslår ett lite mer känt, bland hoj-folk, ställe. Det heter Slussgrillen eller som dom flesta säger "Karlssons", kl. 09.45 - 10.15

Låter bättre. Kanske har kvar 125:an då trots allt. Om så är fallet hänger jag lätt på. Men wazzup det spelar ingen roll hur mycket du väger. Man vill inte bli skjutsad på min 125 iaf för då går det lååågsamt.

söker bönpalls plats igen någon som kan erbjuda?? till den 28:de.
blir det lättare om jag klär ut mig med peruk och låssas:tuttar
:va

ääh vadå tjock:6surkart
gick ju att sjussa din tunga röv på min hoj förut:arsele

du kan nog åka med mig om du har lusst om hojen är ihopp då men det borde inte va några problem.. annars har du väll en hoj vi kan åka på;)

Grillen i Hovsjö?
Gillar du inte din hoj? Vill du leasa ut den gratis tills den är skrot.
Den baksidan av samhället åker man inte frivilligt till.
:kulspruta

Grillen i Hovsjö?
Gillar du inte din hoj? Vill du leasa ut den gratis tills den är skrot.
Den baksidan av samhället åker man inte frivilligt till.
:kulspruta

Helt rätt. När man råkar köra förbi där skiter jag fullständigt i hastighetsbegränsningar. Kör fort som fan därifrån så man inte blir träffad av stenar :mad:

Helt rätt. När man råkar köra förbi där skiter jag fullständigt i hastighetsbegränsningar. Kör fort som fan därifrån så man inte blir träffad av stenar :mad:[/QUOTE

haha. ja jävlar.. polisen hade en stor insats där förra helgen för att försöka få bukt med tuffingarna där som bla kastar sten... Men jag fattar inte hur svårt ska det vara?? det är ju bara att:kulspruta

Men men, så hur blir det då? Freddys eller slussgrillen? Alt donken Moraberg, så kan vi köra i bredd på E4:an till Masmo :yoparty

Jag vet nån som är lite bakis idag här på forumet och jag tänker inte nämna vem hehe :D men han klär nog läsa det här senare idag skall ni se ;)

min hoj SKA va ihopp till helgen =)

Idag var jag ute på F18 med 660'n. När jag kom dit var det redan två läskiga gubbar där (sådana som man kör upp med). Skit tänkte jag men frågade iaf om jag inte kunde få träna lite.

Jovisst fick jag till svar och begav mig ut på banan för att leta reda på var konbanorna var men de var inte uppställda. Då kom en gubbe och låste upp lådan med konorna i och sa: varsågod :) Han tittade på min körning och gav mig till och med tips inför uppkörningen :tummenupp

Eftersom han var så schyst fick han testa 660'n runt konbanan ett par gånger (halva vikten mot deras BMW-hojar). Svaret blev kort och gott: Det var kul :D

Sen påväg hem träffade jag Minimorran vid willys. Kul att träffa någon från SH i verkligheten för första gången (om man räknar bort Swedie)

Jag vet nån som är lite bakis idag här på forumet och jag tänker inte nämna vem hehe :D men han klär nog läsa det här senare idag skall ni se ;)

min hoj SKA va ihopp till helgen =)

va inte så extrem farligt ändå efter man käkat:tummenupp
kul va det iaf:öl

haha satt på jobbet idag och kolla på cdon.
det finns en film som heter svampe, det ser ut som om det e en hojfilm:D

Last edited:
haha satt på jobbet idag och kolla på cdon.
det finns en film som heter svampe, det ser ut som om det e en hojfilm:D

Hahahaha.
Hur hittade du den filmen?

"Familj/norsk film från 1990 av Martin Asphaug med Brit Elisabeth Haagensli, Espen Skjønberg och Martin Bliksrud"

Måste ju var ett Oscarsämne.:rolleyes:

Helt rätt. När man råkar köra förbi där skiter jag fullständigt i hastighetsbegränsningar. Kör fort som fan därifrån så man inte blir träffad av stenar :mad:

Äsch nu är ni elaka. Jag bodde där i sex år utan att någon petade på vare sig hoj eller bil. Sedan flyttade jag till rosenlund.... bodde fasiken lugnare i Hovsjö...

Bra tänkt tjejen :tummenupp
Slussgrillen är ju såå mycket trevligare än bröllopshaket "Freddys".

Jag är på!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...