Söderåka-Söndag 2006-08-20 (Stockholm)

Anmälningslista (icke bindande)

• Antal röstningar
    0
War-psycho skrev:
2391286 Att enbart plugga sista dan är inge bra ändå, bäst är om man bryter av med nåt annat (kul) istället, annars blir man kokt.
Nä men man måste ju känna sig säker på alla delar också, och nu finns det små osäkerheter. Men det blir ju några timmar ikväll också..

Det blir nästan helt mulet väder med risk för lätt regn. Temperaturen blir +20 till +23 grader. Vinden blir svag, sydostlig, 1 till 3 meter per sekund. Säger www.vader.se

War-psycho skrev:
2391291 Tja, det var du som utropade denna söndagskörning till säsongens sista, var du nu fick det ifrån. :va
Vill minnas att jag läst det i denna eller förrra tråden.. *letar*

Hittar inte, men jag har inte bara misstolkat att du tänkt att den förra skulle bli sista. Utan tycker verkligen mig ha sett någonstans.. Men skit samma..

Fast blir det fler söndagar kan jag ju ställa in åkningen idag utan att må skit-dåligt.. Fast det är klart, nästa söndag jobbar jag :(

pvcraketen skrev:
2391294 Det blir nästan helt mulet väder med risk för lätt regn. Temperaturen blir +20 till +23 grader. Vinden blir svag, sydostlig, 1 till 3 meter per sekund. Säger www.vader.se
Äh... vädret ser man när man stoppar ut skallen genom fönstret, allt annat är bara hokus-pokus, och bondfångeri, precis som spåkärrningarna på marknaden. :D

scud skrev:
2391295 Hittar inte, men jag har inte bara misstolkat att du tänkt att den förra skulle bli sista. Utan tycker verkligen mig ha sett någonstans..
Jo, förra funderade jag på att det skulle bli sista, men järngänget gjorde resan så förbannat lyckat & rolig att jag skrotade den tanken.

Så fortsätter ni i samma stil kanske det t.o.m. blir söndagsåka även på julafton. :)

Jag tar det från gång till gång, men samtidigt behöver det ju inte stå å hänga enbart på mig. :7peta
Om inte jag av nån anledning inte skulle ropa upp till en körning, så är det ju bara att nån annan gör det.

Last edited:
War-psycho skrev:
2391310 Jo, förra funderade jag på att det skulle bli sista, men järngänget gjorde resan så förbannat lyckat & rolig att jag skrotade den tanken.

Så fortsätter ni i samma stil kanske det t.o.m. blir söndagsåka även på julafton. :)

Jag tar det från gång till gång, men samtidigt behöver det ju inte stå å hänga enbart på mig. :7peta
Då kommer väl slutgiltiga svaret.. Ni får åka vilse utan mig.. d1ce, du får hitta nån annan att hångla upp (hårt)..
Ska försöka få ledig nästa söndag så ja kan åka med då :tummenupp

scud skrev:
2391314 Då kommer väl slutgiltiga svaret.. Ni får åka vilse utan mig.. d1ce, du får hitta nån annan att hångla upp (hårt)..

Hehe, det var ett klokt val :)

Ses.

-@

scud skrev:
2391314 Då kommer väl slutgiltiga svaret.. Ni får åka vilse utan mig.. d1ce, du får hitta nån annan att hångla upp (hårt)..
Som sagt... OM det blir fler körningar... :näsblod

(Men om inte jag kallar till körning, så kan ju du göra det nästa söndag. :))

War-psycho skrev:
2391310 Jag tar det från gång till gång, men samtidigt behöver det ju inte stå å hänga enbart på mig. :7peta
Om inte jag av nån anledning inte skulle ropa upp till en körning, så är det ju bara att nån annan gör det.
Jo såklart, men du är duktig på det du gör. Sen så känner jag inte till så många kul hojvägar..

scud skrev:
2391321 Jo såklart, men du är duktig på det du gör. Sen så känner jag inte till så många kul hojvägar..
Inte jag heller... dom flesta av vägarna vi åker på är premiär även för mig. :)

Jag kollar bara på kartan å hoppas på det bästa. :rolleyes:

Det var ända sättet att få fart på söderåkat, eftersom ingen annan ville göra't.

Last edited:
När fan skall man lära sig!
Klockan är 02:00..
Stället är fullt med söta tjejer! ( Tror man )
Själv har man förfriskat sig helt utan ansvar och tankar på att det finns en morgondag..

Kan man i det läget ge fan i den där sista drinken??
Inte då.. :va
Då beställs det..

Jag behöver en karta för att hitta till Älvsjö???

Snail_shell skrev:
2391385 När fan skall man lära sig!
Själv har man förfriskat sig helt utan ansvar och tankar på att det finns en morgondag..

Då beställs det..

Har du inte gps, karta och café inbyggt i den där traktorn?

-@

Snail_shell skrev:
2391385 När fan skall man lära sig!

Då beställs det..

lite dumt att festa så sent eller?? hmmm klarar du ett alkotest i dag?:)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti