Sånt pack som inte respekterar polisen borde utvisas

BRASSARN skrev:
....
För övrigt är väl SS-bindel rätt kul ibland?! Som t.ex. när John Cleese gör det. Fast du kanske uppfattar Herr Cleese som oerhört rasistisk och politiskt inkorrekt?
...

Cleese, Chaplin Mel Brooks mfl kör humorn rätt uppenbar. Den här idioten roar bara inskränkta idioter, oavsett vad han har för avsikt.

Chrille skrev:
Cleese, Chaplin Mel Brooks mfl kör humorn rätt uppenbar. Den här idioten roar bara inskränkta idioter, oavsett vad han har för avsikt.

Undrar vem som är inskränkt?!?!?!

Sitter du å påstår i Arvika.... Förresten e filmen asrolig, oavsett vad du sitter å påstår! Sen att du personligen inte kan uppskatta det, är en helt annan femma.

Idiot är man nog knappast bara för att man garvar åt det!

Twosaint skrev:
Det här kan bli roligt, utveckla.
jag är rädd att jag inte kan utveckla detta utan att det blir invecklat! :banana
Men tänk vilka enorma resurser vi har här nere? T.ex. Absolut Vodka och sockerbetor. Å inte blev vi svenskar frivilligt...
Å till Korvgubbe: Du hittade hur som helst en bra sida om detta så jag skall försöka att dölja min irritation för att du förekom mig! :fyllisar

fotboll är väl vad CS är för gaming-världen... alla hatar det men et behövs, håller idioterna/cheaters borta från dom andra sporterna/spelen :tummenupp

synd bara att fotboll ska kosta samhället (säkerligen) några miljoner per år p.g.a stora polisinsatser, vandalism osv... :mad:

Werzion skrev:
fotboll är väl vad CS är för gaming-världen... alla hatar det men et behövs, håller idioterna/cheaters borta från dom andra sporterna/spelen :tummenupp

synd bara att fotboll ska kosta samhället (säkerligen) några miljoner per år p.g.a stora polisinsatser, vandalism osv... :mad:
plus att folk blir helt friska av att sporta :mad: då drar ju inte sjukhusen in nå pengar på vård!! :mad:

Markus skrev:
Vad är grejen med skåne och rödingusiker egentligen? :va (Peps, Wiehe, Afzelius, Timbuktu, Helt Off)

Glöm inte Gudrun Schyman som bor (bodde?) i Simrishamn på Österlen. Ja, jag skäms å deras vägnar för att vara skåning. Men vi har så mycket annat bra i Skåne att jag har överseende med det. När vi blir fria från ockupationsmakten Sverige med Fjollträsk, kanske de utvandrar till er. Man kan ju hoppas.

Skalman skrev:
Men vi har så mycket annat bra i Skåne att jag har överseende med det. När vi blir fria från ockupationsmakten Sverige med Fjollträsk, kanske de utvandrar till er. Man kan ju hoppas.

De kan ta med sig vissa element så kommer jag ner, Skåne är jättetrevligt men lite blåsigt.

Markus skrev:
De kan ta med sig vissa element så kommer jag ner, Skåne är jättetrevligt men lite blåsigt.

Jäkla trevlig huvudstad har vi också! Ja, Köpenhamn alltså (vad trodde ni?).

Hur funkar det med kostnaden för alla poliser som måste vara med på en fotbollsmatch? Behöver klubbarna betala något för dem, eller står staten/kommunen för kostnaden? Undrar bara eftersom Bike Meet arrangörerna verkar fundera på att lägga ner hela skiten p.g.a kostnaderna för att ha polisen där är så vansinnigt hög. Har hört något om att det beror på att SBM-träffen görs i vinstsyfte, men om det är så, vad har fotbollsklubbarna för tanke bakom att ta bra betalt för att visa några blivande skådisar som ränner runt på en gräsmatta :va

Kan även nämna att de lugnaste SBM jag varit på var när polisen INTE var där!

pajo skrev:
Hur funkar det med kostnaden för alla poliser som måste vara med på en fotbollsmatch? Behöver klubbarna betala något för dem, eller står staten/kommunen för kostnaden?

Klubbarna betalar så gott som inget eftersom bråken i huvudsak sker utanför arenorna och alltså är en "samhällsangelägenhet"...

Var är alla "ut-med-packet":are?
Var är alla "nAkCSkÅtarE"?
Varför blir vissa så upprörda över en engångshändelse som den i Ronna men är helt tysta i en tråd som tar upp upprepade polislynchningar?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti