FreddaGädda
Guest
Nu har mitt bolag plötsligt bestämt sig för att höja försäkringen för både min bil och hoj.
(bilförsäkringen höjd med 65%
) Och så har jag ådragit mig ett inte alltför billigt helgintresse involverande drinkar och brudar.
Nu krockar allt det här i min lilla svarta budgetbok och på toppen av det har jag inget jobb.
Måste nu börja leta utvägar, dvs halvförsäkra bilen och eventuellt byta till en billigare hoj. Det ska fanimig vara i nödfall jag släpper iväg min ninja.
Har kollat på SV650, kan tänka mig en twin.
Nu till själva punkten, kan någon som äger en SV650 PM:a sitt regnr till mig så jag kan kolla vad försäkringsbolaget säger? S eller N spelar ingen roll, dock bör det vara max en 01:a. Och nej, jag tänker inte komma och stjäla den av dig
Edit: "Ding ding ding ding!" Dagens välfärdsproblem

Måste nu börja leta utvägar, dvs halvförsäkra bilen och eventuellt byta till en billigare hoj. Det ska fanimig vara i nödfall jag släpper iväg min ninja.
Har kollat på SV650, kan tänka mig en twin.
Nu till själva punkten, kan någon som äger en SV650 PM:a sitt regnr till mig så jag kan kolla vad försäkringsbolaget säger? S eller N spelar ingen roll, dock bör det vara max en 01:a. Och nej, jag tänker inte komma och stjäla den av dig

Edit: "Ding ding ding ding!" Dagens välfärdsproblem

Last edited: