Exup
Ny medlem
Efter ett par R1or å en Aprilia Rsv 1000r Factory-08a så tänkte jag börja säsongen på en Mt 01a.Massa vrid,säkert ingen kurvsmiskare men ändå
Blir en helt annan körning än dom andra hojjarna,kanske ångrar mej,vem vet?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter som det kan bli lite kul dåRuskigt rå hoj du köpt! grattis!!
Men ta´t lugnt med vridet....nedväxlingar är spännande....![]()
Grattis! Du kommer antingen att älska hojen, eller sälja den efter ett par veckor
För min del kändes det som om jag äntligen hittat hem med MT-01:an. Har haft ungefär 25 hojar innan, av alla möjliga kategorier, men MT:n är den hoj jag behållit längst.
Det är ingen enkel hoj att köra riktigt fort med, blir gärna ryckigt både vid på- och avslag, men det går att vänja sig vid. Har kört på storbana med min (i snabba gruppen) ett par gånger, och jag var inte bland de långsammaste
Däckkontot blir ganska dyrt tyvärr om man använder gasrullen som det är tänkt![]()
Somsagt har kört sporthoj i 12år,kul att prova nåt nytt osv...Börjar bli gammal![]()
Grattis till en hoj med GRYMT ljud om man har Akra-pipor...polaren har en Mt-01 och det är en fröjd att ligga bakom....1600cc, inte fel