Såld...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det är med sorg, lättnad, saknad och lite annat jag nu skiljdes från min första och säkerligen enda gaylila hoj...

Farväl Grill-Britt III, hoppas den nya ägaren tar väl hand om dig...

:gråta

Nu blir det ZX7r :yoparty :crash :rock

Äntligen.... Slipper vi allt spam nu då? Iofs, lär väl bli ett inlägg eller fem om zx-7r i framtiden, eller vad? :tungan Hur stor blev pengahögen du fick för gammel-harven?

Coola Ola skrev:
Äntligen.... Slipper vi allt spam nu då? Iofs, lär väl bli ett inlägg eller fem om zx-7r i framtiden, eller vad? :tungan Hur stor blev pengahögen du fick för gammel-harven?
Fick släppa henne för 24K är helt nöjd med det trots allt...

:hej

Gött för dig att du fick den såld. Själv har jag börjat komma på lite andra tankar än FZR nu, men jag vet inte. Egentligen velar man la bara. :gnissla Var och körde en SZR 660 idag. Inte mycket effekt att komma med, men det känns som jag värderar de fina chassi-komponenterna lite högre.... :va . På så sätt är den ju en kanonfin hoj för bankörning. Får fundera lite på detta, grattis till försäljningen i alla fall. :tummenupp

Magnus skrev:
Du skulle ju ha en GSXR750 för ett tag sedan.
<-------- köp min :)
Ahhh, va jävla sugen på en sådan, men tror inte jag får ca 5000 i halv/helår på en Gix från 00, tyvärr... Annars hade jag tjöpt...

PacMan skrev:
Gött för dig att du fick den såld. Själv har jag börjat komma på lite andra tankar än FZR nu, men jag vet inte. Egentligen velar man la bara. :gnissla Var och körde en SZR 660 idag. Inte mycket effekt att komma med, men det känns som jag värderar de fina chassi-komponenterna lite högre.... :va . På så sätt är den ju en kanonfin hoj för bankörning. Får fundera lite på detta, grattis till försäljningen i alla fall. :tummenupp
Ahh, det kändes bra ändå faktiskt,... Nu blir det en JÄVLA massa nudlar för att få ihop ca 20K.... Men vaffan...

Vi får la se va du tjöper nu då :)

OLJEKYLD GSXR skrev:
Köp en 750 SRAD 98-99 istället ;) Fast zx7an är den coolaste hojen Kwak har byggt.
Så jefla fula de däringa SRADSuckorna... Annars hade det blivit suckisucki.... Lätt...

Men nu är 7an mest intressant... Jävligt speciell hoj, kraft, bromsar, utseende, pris och ovanlighet väger upp nu...

Måste bara hitta ett lämpligt objekt så slår jag till.

:yoparty

hållundan skrev:
Det är med sorg, lättnad, saknad och lite annat jag nu skiljdes från min första och säkerligen enda gaylila hoj...

Farväl Grill-Britt III, hoppas den nya ägaren tar väl hand om dig...

:gråta

Nu blir det ZX7r :yoparty :crash :rock

Då vill du inte ha några fina NC-körda hundben då? :p

freckt grabben, iväg o köp zx7r:an nu så kommer ja ner med hojen o hälsar på

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka