hållundan
Emozione!
It's a deal!HanneZ skrev:freckt grabben, iväg o köp zx7r:an nu så kommer ja ner med hojen o hälsar på

Måste bara spara lite lite pengar till, sedan slår jag till...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
It's a deal!HanneZ skrev:freckt grabben, iväg o köp zx7r:an nu så kommer ja ner med hojen o hälsar på
hållundan skrev:Så jefla fula de däringa SRADSuckorna... Annars hade det blivit suckisucki.... Lätt...
Men nu är 7an mest intressant... Jävligt speciell hoj, kraft, bromsar, utseende, pris och ovanlighet väger upp nu...
Måste bara hitta ett lämpligt objekt så slår jag till.
![]()
hållundan skrev:Det är med sorg, lättnad, saknad och lite annat jag nu skiljdes från min första och säkerligen enda gaylila hoj...
Farväl Grill-Britt III, hoppas den nya ägaren tar väl hand om dig...
Nu blir det ZX7r![]()
![]()
![]()
Nej för fan...Twosaint skrev:
Återigen, kostar sjukt möe mer att försäkra oxåMackeNo1 skrev:Tsss.... GSX-R 750 98-99 är ju hur grymma som helstBra mycket mer effekt än ZX-7R och dessutom lättare och SUVERÄNA bromsar
Visst é Ninjan fräck, men Suzukin är ju SÅ mkt bättre på allt![]()
Saknar fortfarande min pärla *snyft*
höhöhöKay skrev:Grattis, JÄFLA SVIKARE!!!!![]()
Grattis!!
hållundan skrev:Ahh, det kändes bra ändå faktiskt,... Nu blir det en JÄVLA massa nudlar för att få ihop ca 20K.... Men vaffan...
Vi får la se va du tjöper nu då![]()
Nja, har ju köpt DVkamera, mobil, kläder, sprit å massa grejer... Jag ska inte riktigt få ihop 20K, men kanske 5-10... Får la sälja mig eller nått...fogerty skrev:Du har ju hämtat ut feta löner från SKF hela sommarn, har du slösat dem på vin, kvinnor å sång![]()
![]()
Så du fick upp ögonen för zx7:an tillslut då ja, den e feeeet![]()
Klart att det inte gjorde... Du ska få det så snart jag kommer upp te götet igen... Förra gången jag var hemma glömde jag det...Skorpan skrev:hoppas mitt lås inte följde med som du har lånat...
livet leker o jag med denhållundan skrev:Klart att det inte gjorde... Du ska få det så snart jag kommer upp te götet igen... Förra gången jag var hemma glömde jag det...
Annars?
![]()
hållundan skrev:HAHA
Du har ju sagt att du ska sälja oxå jue![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|