Såhär går stölden till

• Thread starter Thread starter kjuze
  • Start date Start date
Polisen i USA nånstans byggde en specialbil för att få fast biltjuvar. Den var riggad med kamera och fjärrstyrning. Sen lämnades den, med nycklarna i tror jag, lagomt ensam. Sen satt dom och väntade tills nån snodde den, åkte iväg, och blev inlåst :) Sen var det bara att gå fram och plocka honom och börja om igen!
Motsvarande med en hoj är väl antingen kvicksilverbrytare och trotyl eller ett framhjul som lossnar när man överstiger 70, och sen ställer man den på ett lämpligt ställe och väntar :)

Sen förstår jag inte alls pratet om att slå dom stackars tjuvarna! :va När det finns narkosgas, betong, badkar och djupa havsvikar... :mad:

Hoztic skrev:
Polisen i USA nånstans byggde en specialbil för att få fast biltjuvar. Den var riggad med kamera och fjärrstyrning. Sen lämnades den, med nycklarna i tror jag, lagomt ensam. Sen satt dom och väntade tills nån snodde den, åkte iväg, och blev inlåst :) Sen var det bara att gå fram och plocka honom och börja om igen!
Motsvarande med en hoj är väl antingen kvicksilverbrytare och trotyl eller ett framhjul som lossnar när man överstiger 70, och sen ställer man den på ett lämpligt ställe och väntar :)

Sen förstår jag inte alls pratet om att slå dom stackars tjuvarna! :va När det finns narkosgas, betong, badkar och djupa havsvikar... :mad:

http://baitcar.com/ finns en filmsnutt där när dom har riggat en atv på en pickup,som dom självklart snor...

Hmmm lustiga bortförklaringar!!!!!!!!!!

Jag har snackat med han på nätet ja. Vet inte IRL namn eller så.
Hur som helst, om du hade läst så hade du vetat att han själv inte sysslar med just det. Tror det är för avancerat. Kanske är storebröder eller äldre kompisar eller så.

Hur visste du att han varit i grå zonen om du inte känner honom????

Och du tror de är store bröder,,, Han skulle ju ge dig numret till "juggarna" är han oxå jugge eller för om de är store bröder borde de ju var släkt rimligt vis...

///Bojo :mad: :mad: :mad: :mad:

*DanTheMan* skrev:
40 papp för en stulen hoj :va
Man måste ju va dum på riktigt om man köper en sån när man kan köpa en R1-98 ärligt för dom pengarna.

Vet att folk kränger valfri hoj för ca 10k. Beställnings jobb. Tar ca 1-2 veckor.

Gamla vänner, men vi delar inte "riktigt" samma värderingar ang. mitt o ditt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT