Såg nåt så sjuuuukt idag!

Finns även i lite mer naken version

NUDE.jpg


Själv så tycker jag det är rätt så fjantigt med "supersportmoppar", skulle vara om de kunde växa till sig lite i storlek och vara råtrimmade
 
BTW finns den där som elmoppe också, ombyggd av ett annat företag då! DEN skulle jag vilja prova :)
 
Fanns det inte nån moppe som hette "viking 50" som såg ut som en sporthoj eller nått runt 1998. Var nämligen och provade en sån när jag själv åkte DT50.

Kommer inte ihåg exakt hur den såg ut men detta är väl inte första gången det säljs en moppe som ska se ut som en sporthoj?

Ogillar det precis lika mycket som stylade bilar. Även orignal bilar håller ju på fuska så där. Ta bara nya a4 1.8t (avanten i alla fall) som har dubbla utblås.
 
Själv har jag inga problem med att hälsa på moppeåkare som lagt ner mer själ o pengar på en moppe än vad en sliten sporthoj kostar.....
 
Webspy skrev:
Själv har jag inga problem med att hälsa på moppeåkare som lagt ner mer själ o pengar på en moppe än vad en sliten sporthoj kostar.....
Hur många som åker ny moppe betalar den själv?
 
HönaPower skrev:
Jag känner mig lika jävla dum varje gång jag råkar hälsa på ett Moppefucko....& dom fattar ju inte varför man vinkar...*haha* :lol
:hihi instämmer helt. Inte för sällan mansjälv blir uppfattad som mopedist heller.. Var och kollade på just denhär derbin när jag var på MC tjänst sist.. den är tusan lika stor som min RGV :3freak 50cc:aren alltså
Webspy skrev:
Själv har jag inga problem med att hälsa på moppeåkare som lagt ner mer själ o pengar på en moppe än vad en sliten sporthoj kostar.....
Detta har jag också tänkt på. och inte nog med det utan de lägger ner hälften en gång till på trim och får inte ut nåt när de säljer grejorna sen.. varför väntar de inte 1 år.. de kan ju få en väldigt fin begagnad hoj för de pengarna.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top