Såg nåt så sjuuuukt idag!

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Ort
Nacka Strand
Hoj
R6/YZ400F
Gissa vad detta är!
 

Bifogat

  • Gpr.jpg
    Gpr.jpg
    23.8 KB · Visningar: 1,542
  • Gpr2.jpg
    Gpr2.jpg
    14.3 KB · Visningar: 2,385
Doktorn har rätt! Helt fantastiskt galet läcker moppe!! Fan själv skramlade man runt på en mt-5a i den åldern.. Misstänker att jag kommer råka hälsa på moppefuckon på gatan i framtiden.. Farligt det här..

EDIT; Modellen heter Derbi GPR50, nypris 36950, sug på den moppefuckon!
Bidrar med en länk om nån vill tjöpa en eller två http://www.blocket.se/view/4978905.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0

EDIT2; Fanns visst 125cc också! http://www.blocket.se/view/4978904.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
 
Last edited:
BillS skrev:
Doktorn har rätt! Helt fantastiskt galet läcker moppe!! Fan själv skramlade man runt på en mt-5a i den åldern.. Misstänker att jag kommer råka hälsa på moppefuckon på gatan i framtiden.. Farligt det här..

Alla riktiga hojåkare kanske får skaffa en dekal eller liknande frampå där det står 'MC'... :hihi :3freak
 
ser ut som en moppe...?!

E de en 125:a hade jag haft en sån när jag var 16 :tummenupp
 
BillS skrev:
Misstänker att jag kommer råka hälsa på moppefuckon på gatan i framtiden.. Farligt det här..
Inte så länge de kör som idioter och inte fattar vad trafikregler är.
Senast idag så kom det en trimmad moppe omkörandes på INSIDAN av bilen framför mig som precis skulle svänga till höger. Fattades bara hundradelar på att killen skulle bli överkörd.
Och mopparna blir bara mer och mer lättare att trimma så at de lätt går i 80+. Jävligt farligt det där..

Dock ganska så snygg var den.
 
Kanske inte direkt tråkig utveckling, men dock farlig utveckling med mopederna som bara blir större och större.
Vi har väl alla här någon gång misstänkt att vi har blivit tagna för mopeder då bilar bara svänger rakt ut. :död
 
Gustav1 skrev:
6 växlar - toppfart 45 km/h.

Som gjord för att trimma skiten ur och sedan slänga upp tonåringen på! "-Farsan, ska vi räjsa?" LOL... Men helt klart cool, själv hade man en Yamaha DT... Tror inte vi får se några knäskrap med dessa iaf...

:Bugar Ubbe :squid
 
MikkE skrev:
Och mopparna blir bara mer och mer lättare att trimma så at de lätt går i 80+. Jävligt farligt det där..

verkar som alla moppar gör 70-> som man ser idag på vägarna/cykelbanorna.
eller den kanske låter mer än den går fort :lol
 
Bruzda skrev:
Jag säger bara en sak sätt gula ljus på moppar och vita på riktiga hojar så det går att se skillnad på dem, för jag vill då inte bli misstagen för en moped när jag kommer i full blås.

"på högersidan" glömde du :hihi
 
MikkE skrev:
Inte så länge de kör som idioter och inte fattar vad trafikregler är.
Senast idag så kom det en trimmad moppe omkörandes på INSIDAN av bilen framför mig som precis skulle svänga till höger. Fattades bara hundradelar på att killen skulle bli överkörd.
Och mopparna blir bara mer och mer lättare att trimma så at de lätt går i 80+. Jävligt farligt det där..

Dock ganska så snygg var den.


Haha, så gjorde jag med bil idag. Föraren av den andra bilen verkade bli lätt uppretad. Dumt av honom, för han lämnade en lucka och jag höll bara mitt spår. nästa gång gör jag en Rossi och trycker till jönsen som saknar koll.
:banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top