Nyteknik
Bannad
Fram med sanningen nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nyteknik skrev:Fram med sanningen nu!
Macke skrev:Hur många trådar blev det här nu egentligen?![]()
oFFkeFF skrev:Beror helt på vem det är som kör om, när var och hur.
När någon som kör om är mycket snabbare än jag, "hoppas jag inte var ivägen, men ska iaf försöka hänga på så långt det går, kolla bromspunkter, spår och fart genom kurvan".
När du kör om "I helvete heller"![]()
Samma här, jag försöker att ta häng om det går, dom som vill om kommer om, bara att ligga kvar i sitt spår och bli förnedrad, jag hoppas att dom få som jag kör om resonerar på samma sätt.Nyteknik skrev:Visst beror det på vem som kör om. Men vem som än gör det är snabbare på just det ställe där man blir omkörd och det är ju en möjlighet att lära sig något om var man kanske ska fundera över andra spårval.
Jag tänker faktiskt inte på att jag kan vara i vägen...
Omkörning när folk går i depå räknas inte.GSXR1100R skrev:Samma här, jag försöker att ta häng om det går, dom som vill om kommer om, bara att ligga kvar i sitt spår och bli förnedrad, jag hoppas att dom få som jag kör om resonerar på samma sätt.
valmers skrev:Omkörning när folk går i depå räknas inte.

oFFkeFF skrev:När du kör om "I helvete heller"![]()
Nyteknik skrev:Lika bra att du vänjer dig.
![]()
dU skUle dRagitt hånOmM pÅ bAkan!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111putteb skrev:kan inte tolerera att bli omkörd av en bil, det finns inte på karnan.
enda gångerna jag blivit om körd av en bil är ett fåtal ggr jag trot att det var cevilsnuten som legat bakom.

Om Ambulansen kör om mig så tänker jag definitivt sluta köra RRputteb skrev:kan inte tolerera att bli omkörd av en bil, det finns inte på karnan.
enda gångerna jag blivit om körd av en bil är ett fåtal ggr jag trot att det var cevilsnuten som legat bakom.
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026