Så tänker jag när jag blir omkörd.

Så tänker jag när jag blir omkörd.

• Antal röstningar
    0
Har faktiskt aldrig hänt sen jag köpte ninjan...(iofs på gatan men i alla fall).

När jag var nybakad med kort och hade en gammal sukka tänke jag suck om man bara vågade kör fortare...

Beror helt på vem det är som kör om, när var och hur.
När någon som kör om är mycket snabbare än jag, "hoppas jag inte var ivägen, men ska iaf försöka hänga på så långt det går, kolla bromspunkter, spår och fart genom kurvan".
När du kör om "I helvete heller" :tungan

Fan vad snyggt han kör, brukar jag tänka.

oFFkeFF skrev:
Beror helt på vem det är som kör om, när var och hur.
När någon som kör om är mycket snabbare än jag, "hoppas jag inte var ivägen, men ska iaf försöka hänga på så långt det går, kolla bromspunkter, spår och fart genom kurvan".
När du kör om "I helvete heller" :tungan

Visst beror det på vem som kör om. Men vem som än gör det är snabbare på just det ställe där man blir omkörd och det är ju en möjlighet att lära sig något om var man kanske ska fundera över andra spårval.

Jag tänker faktiskt inte på att jag kan vara i vägen...

Är jag ute o kör hoj så är det bara o hänga på men kör jag citroen så blir det att lägga sig till sidan o tänka: nästa år kommer jag tillbaks!!

Nyteknik skrev:
Visst beror det på vem som kör om. Men vem som än gör det är snabbare på just det ställe där man blir omkörd och det är ju en möjlighet att lära sig något om var man kanske ska fundera över andra spårval.

Jag tänker faktiskt inte på att jag kan vara i vägen...
Samma här, jag försöker att ta häng om det går, dom som vill om kommer om, bara att ligga kvar i sitt spår och bli förnedrad, jag hoppas att dom få som jag kör om resonerar på samma sätt.

GSXR1100R skrev:
Samma här, jag försöker att ta häng om det går, dom som vill om kommer om, bara att ligga kvar i sitt spår och bli förnedrad, jag hoppas att dom få som jag kör om resonerar på samma sätt.
Omkörning när folk går i depå räknas inte.

kan inte tolerera att bli omkörd av en bil, det finns inte på karnan.
enda gångerna jag blivit om körd av en bil är ett fåtal ggr jag trot att det var cevilsnuten som legat bakom.

putteb skrev:
enda gångerna jag blivit om körd av en bil är ett fåtal ggr jag trot att det var cevilsnuten som legat bakom.
dU skUle dRagitt hånOmM pÅ bAkan!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 :rock :rock :rock :finger :finger :finger :kulspruta :kulspruta :kulspruta

putteb skrev:
Om Ambulansen kör om mig så tänker jag definitivt sluta köra RR
Borde du också göra kanske :D

När Jimmy Lindström körde om mig på innern i Depåböjen på Åsen, trots att jag tyckte att jag låg ganska tajt, då blev jag VRÅLIMPAD och inspirerad.:Bugar
Så vill jag också kunna köra.

När Ecce kör om förstår jag att jag har somnat till. :D :D

Fuck är väl det enda ordet som kommer upp i huvudet när någon kör om. Sedan gäller det att bita sig fast och haka på åkturen.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back