Starstriker
Som man googlar får man svar
Per Gessle eller Tomas Ledin.
......... och nåt country & westernband
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Per Gessle eller Tomas Ledin.
......... och nåt country & westernband
Ska vi ta det i klasser eller var och ett för sig? Du har ju stränginstrument, blåsinstrument, slagverk, klaviatur och säkert fler. Att härma ett instrument på digital väg är fusk OCH det låter illaSen är de fula också, syntharna.


Undrar vem som EGENTLIGEN gjort hans senaste album. Det är väldigt uppenbart att han inte gjort det själv, utan bara satt sitt namn på det....

Undrar vem som EGENTLIGEN lyssnat på hans senaste album
![]()


OK. Jag också.
Men inte hela!
Jag stör mig på konceptet brutalt:
Skådisunge med bak och framvänd keps och grava vänstertendenser gör trallvänlig dansmusik med någon typ av underground-paketering.
Avicii är Trance Dance.
:youregonnagetit
Hörrö Liberalen. Nu är du ute och cyklar. Skärp dig!
Riktig musik görs av människor som Neil Young till exempel. De kan utan problem komponera ihop alla instrument, riktiga sådana, och få det till grym musik. 

Hörde Rednex på lunchen
Bra musik är inte nåt jävla metalgäng iaf. Bob James, där snackar vi musik!
http://open.spotify.com/track/6kwazqQPLw43xZTqBsJJpy

Ska vi ta det i klasser eller var och ett för sig? Du har ju stränginstrument, blåsinstrument, slagverk, klaviatur och säkert fler. Att härma ett instrument på digital väg är fusk OCH det låter illaSen är de fula också, syntharna.
Apropå dålig musik, jag fick hem en gratiskopia av Cafe (från Sifo) där de intervjuade de största töntar/losers (i förvånansvärt positiva ordalag) jag ens hört talas om, Wiemat tror jag de hette.
Sammanfattning av 4-5 sidor:
Mobbat gäng från Uppsala startar band. Börjar sy sina egna kläder och sover med djurkadaver. Gillar död lukt och sprutar blod på sig själva och publiken. Påstår sig, då de inte kommit över mobbningen än trots att de är vuxna, tycka kadaver luktar gott. Spar på döda djur.
Drog en googlesökning, tror du syftar på WatainApropå dålig musik, jag fick hem en gratiskopia av Cafe (från Sifo) där de intervjuade de största töntar/losers (i förvånansvärt positiva ordalag) jag ens hört talas om, Wiemat tror jag de hette.
Sammanfattning av 4-5 sidor:
Mobbat gäng från Uppsala startar band. Börjar sy sina egna kläder och sover med djurkadaver. Gillar död lukt och sprutar blod på sig själva och publiken. Påstår sig, då de inte kommit över mobbningen än trots att de är vuxna, tycka kadaver luktar gott. Spar på döda djur.


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |