Låtarna i GTA2 är gjorda för GTA2 så om ett svenskt band skulle vara med där vore det riktigt unikt![]()
Nej, GTA2 (Vice City) har ett soundtrack med diverse tidstypiska åttiotalslåtar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låtarna i GTA2 är gjorda för GTA2 så om ett svenskt band skulle vara med där vore det riktigt unikt![]()

Nej, GTA2 (Vice City) har ett soundtrack med diverse tidstypiska åttiotalslåtar.![]()
Handlar om Ken Ring idag!
Riktigt intressant avsnitt som får en att förstå denna snubbe bättre.
Köpte just biljetter till Kraftwerk på Cirkus i januari.
Tror vi numer kan stänga diskussionen huruvida Tyskland eller Sverige är grymmast på musik.
![]()
På ett ålderdomshem om några år kommer det att sitta en bitter gubbe mumlandes om att det var bättre musik förr.
Köpte just biljetter till Kraftwerk på Cirkus i januari.
Tror vi numer kan stänga diskussionen huruvida Tyskland eller Sverige är grymmast på musik.
![]()
Ni ungdomar som tror att Avitji och hans fula vänstermorsa är elektroniska musikens grundare borde gå en allmänbildande kurs i musikhistoria.![]()
Ni ungdomar som tror att Avitji och hans fula vänstermorsa är elektroniska musikens grundare borde gå en allmänbildande kurs i musikhistoria.![]()
Riktig musik görs med instrument och ofejkade röster. Elektronisk "musik" är bara ljud för de som inte förstår.
Och sen såg jag min avatar också, den hade jag glömt bort. Men den stämmer säkert.
Köpte just biljetter till Kraftwerk på Cirkus i januari.
Tror vi numer kan stänga diskussionen huruvida Tyskland eller Sverige är grymmast på musik.
![]()
Ni ungdomar som tror att Avitji och hans fula vänstermorsa är elektroniska musikens grundare borde gå en allmänbildande kurs i musikhistoria.![]()

Vad klassas som "instrument" är min fråga?
Ni ungdomar som tror att Avitji och hans fula vänstermorsa är elektroniska musikens grundare borde gå en allmänbildande kurs i musikhistoria.![]()

Ska vi ta det i klasser eller var och ett för sig? Du har ju stränginstrument, blåsinstrument, slagverk, klaviatur och säkert fler. Att härma ett instrument på digital väg är fusk OCH det låter illaSen är de fula också, syntharna.
Undrar vem som EGENTLIGEN gjort hans senaste album. Det är väldigt uppenbart att han inte gjort det själv, utan bara satt sitt namn på det....
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |