Så många online här men ingen som säger något?

Caffe skrev:
Jag kan flika in i denna offtopic-tråd med en begäran om att miss Woman borde byta avatar.

Du ser ju för sjutton ut som en hel karl med den kroppshållningen du har där. Inte alls särskilt uppeggande för en straight kille som jag som sitter här ensam framför datorn med Helosansalvan i ena handen och.... ja.. :3freak

Precis Jag hamnar ju i skymundan!!!

Allt frågor är ställda, alla svar är redan skrivna. Då blir det tyst helt enkelt.

Sen är inte Silwer inne ikväll heller :hihi

sege skrev:
Är ju faktiskt så att det heter 'asocial', ska du hjälpa folk kan du väl göra det rätt? :D

Nu är det så att det finns i folkmun två motsatser till 'social'.
1) Asocial är när man helt enkelt inte kan eller vill eller har den sociala kompetens som krävs för att var "social".
2) Osocial är bara en människa som är tråkig å är lite för lat för att öppna gapet å munhuggas lite :tungan

Observera att det här är iakttagelser från min sida och sånt jag å mina poolers kommit fram till när vi snackat å letat i ordböcker ;]

Tjolahopp!! :hihi

Jag skriver aldrig något ogenomtänkt i nån tråd alls... så det är väl lika bra att jag gör det här också :tungan En annan har ju ett jobb att sköta.... eller hur det nu var :va

vågen skrev:
ja juste... musiken är mycket mycket viktig! :tummenupp

jag har spelat the cures nya singel femtioelva tusen gånger före och femtioelvatusen gånger efter mc-turen idag och ser verkligen fram emot deras nya album som kommer ut i juni...
så intressanta saker hade jag att komma med Macho Woman :(

steIIa skrev:
1) Asocial är när man helt enkelt inte kan eller vill eller har den sociala kompetens som krävs för att var "social".
2) Osocial är bara en människa som är tråkig å är lite för lat för att öppna gapet å munhuggas lite :tungan

Observera att det här är iakttagelser från min sida och sånt jag å mina poolers kommit fram till när vi snackat å letat i ordböcker ;]

Osocial tvivlar jag starkt på att det är med i SAOL öht. Motsatsen till social ÄR och förbli 'asocial'. Osocial är bara fel fel och fel.

frekke skrev:
jag har spelat the cures nya singel femtioelva tusen gånger före och femtioelvatusen gånger efter mc-turen idag och ser verkligen fram emot deras nya album som kommer ut i juni...
så intressanta saker hade jag att komma med Macho Woman :(

Det var ju superintressant! Jag är också gammal Cure-fan! :tummenupp

steIIa skrev:

Precis, Osocial(tack swedie) är något vi väljer. Asocial är något man är.

sege du har sådan jäkla tur.
Har din tjej (avataren) några singelväninnor?

Caffe skrev:
sege du har sådan jäkla tur.
Har din tjej (avataren) några singelväninnor?

Ja, postade henne i en tråd förut men då hotade Swedie med att banna mig för evigt, henne kunde du få gratis! :D

sege skrev:
Ja, postade henne i en tråd förut men då hotade Swedie med att banna mig för evigt, henne kunde du få gratis! :D

Hon var så fräsch så hon skulle överbelastat servern när alla skulle spana?? :D
*hoppas*

Äsch då, bara de kan visa leg på att de är av kvinnligt kön så
:3freak

Macho Woman skrev:
Det var ju superintressant! Jag är också gammal Cure-fan! :tummenupp

jag lyssnar på dem mer än vad som är nyttigt för mig jusst nu tror jag.. men livet är en bergodalbana eller var det motogpbana???

skoj tråd detta blev.. folk diskuterar typ 4, 5 saker men ingen har med MC att göra. bra initiativ av trådskaparen! :Bugar

Ja, jag skulle ha myst och kramats ikväll men det blev inget med det, inget imorgon heller. Har idag åkt hoj, frusigt fikat, knäskrapat, poserat, frusit, rejsat lite med en Supra som var trött, frusit och sett Band of brothers. Jo, jag klippte mig också.

Fasiken denna tråd skulle ju bara handla om piska hojen.. gud vad det spåra ur :) .

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2