Så många online här men ingen som säger något?

Were not gona take it. spelas för fullt hemma hos mej.
kanske en slump men det verkar passa.

sege skrev:
Inte i närheten av Brooke. Inte ens samma klass/division.

Brooke tenderar att se lite "plastig" ut i vissa vinklar *Duckar för slag och ilskna verbala attacker*

OLDEN skrev:
Brooke tenderar att se lite "plastig" ut i vissa vinklar *Duckar för slag och ilskna verbala attacker*

Lite opererade tuttar kanske men resten är underbart (tuttarna är faktistk ett snäpp för stora ju). Det som är perfekt är ju håret, smilegroparna och MAGEN. Den magen är ju bara.. argh. :drool :drool :drool

sege skrev:
Lite opererade tuttar kanske men resten är underbart (tuttarna är faktistk ett snäpp för stora ju). Det som är perfekt är ju håret, smilegroparna och MAGEN. Den magen är ju bara.. argh. :drool :drool :drool

Jo det var dem jag menade. Hade hon dock haft lite större innan operation, så hade det nog funkat :tuttar

OLJEKYLD GSXR skrev:
Ähh, käften, jag flamsar inte, har ju stadigt sällskap. Dock blir det mer hojåka om man inte kramas. Har du slängt din spagetti-bil än?
Den lagas medans jag & Lunkan kör OGT :tummenupp

Qwerty skrev:
Hur kommer det sig? Jag undrar detta.

Vågar ni inte berätta om hur ni kör, tror ni att ni är mesar eller är ni som mej förlorade i det sk. Sporthoj.com helvetet.

Vissa har lärt mig sökfunktionen, hittar man ju som sagt en del att läsa... :hihi
Sen att man har modem är ju en annan femma. Hinner ju inte skicka inlägget
innan 135486 andra har kommit på samma sak... Tack Televerket! :4skrika

Ellert så är det så att du stavar Blomquist fel.
Blomqvist bör det stavas

Qwerty skrev:
Ellert så är det så att du stavar Blomquist fel.

Ja jo, tar ju lite längre tid att stava så. Alltså hinner jag svara på än färre trådar...
Annars Blomckqvist? Jag menar, då hinner jag ju svara på "färst" trådar.

sege skrev:
Osocial tvivlar jag starkt på att det är med i SAOL öht. Motsatsen till social ÄR och förbli 'asocial'. Osocial är bara fel fel och fel.

Jag skrev faktiskt att det i folkmun finns två olika uttryck...
Och jag har faktiskt sett 'osocial' i en ordbok, någon som jag hade i mellanstadiet och inte har kvar (tyveeer, å där stod det något om 2används sällan" å "synonymt till asocial") men jag sa aldrig att det stod i SAOL ;]

Å sen driver jag ju lite med dig för att du är en sådan språkpolis
:7peta

Skämt åsido, jag erkänner när jag har fel, men jag hade bara hälften fel idag ;]

Qwerty skrev:
Hur kommer det sig? Jag undrar detta.

Vågar ni inte berätta om hur ni kör, tror ni att ni är mesar eller är ni som mej förlorade i det sk. Sporthoj.com helvetet.

För att det finns folk som kritiserar det man säger eller tycker eller kanske tom. hur man stavar sitt alias här på forumet. :fatta!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025