så jävla trött på detta svenska skit väder

vbg_snake skrev:
2071788 Ni som kör nu, det är inte mer än 5-10 plussgrader. Ni kör väl inte i skinnstället va? Det lär vara pisskallt!
5-10 grader är lite kallt, men de dagar det är 10-15 grader så fryser man inte alls.

r1 kungen skrev:
2071570 så trött på detta skit väder bor i jönköping det är snö blandat regn ida o igår jag är sugen på att få rosta av hojen hoppas på bättre väder :4skrika :4skrika

Regnar det inte alltid i J-köping? Åkt förbi där ett par gånger. Varje gång har det ösregnat där.

I Tokholm har det vart fin fint väder hela dagen.. så det har blitt ett par mil idag :)

r1 kungen skrev:
2071570 så trött på detta skit väder bor i jönköping det är snö blandat regn ida o igår jag är sugen på att få rosta av hojen hoppas på bättre väder :4skrika :4skrika

Men en glad nyhet är att Peugeot 206 fullutrustad med sidokrockskydd och aluminiumfälgar finns från 106900 :-

sluta gnälla. Det är ett typiskt aprilväder. Själv tog jag min första tur idag. Det blev en väldigt kort tur. Men bättre än inget.

ethno skrev:
2072519 sluta gnälla. Det är ett typiskt aprilväder. Själv tog jag min första tur idag. Det blev en väldigt kort tur. Men bättre än inget.

Typiskt april väder?

Vi har haft vinter i 6 månader i Halland....
Och idag snöade det igen...

Hojjen står nyvaxad, nyladdad, full tank, nya däck, ny stylad, ny utrustning och vibrerar i garaget.....Själv sitter jag och tittar på tv varje kväll och ser snön/regnet yra ner.....

Somebody, please shoot me! :(

Last edited:
r1 kungen skrev:

Kom hit då, vet ja! Ska bli 31 grader varmt och lite halvmulet på fredag. Påskledigt har man oxå så en heldag på banan blir det garanterat :tummenupp

32 grader i skuggan,31i poolen, typ26 i havet och Fuktighet som är grymm.
Sitter i Puhket (thailan) och har varit där sen den 31:e mars.
Åker hem om 8 dagar och möter våren i småland.

Det var ett jävla gnäll på vädret. :6surkart

Det här är Sverige, och sist jag kollade så ligger vi inte vid medelhavet.
Passar inte galoscherna så är det väl bara att flytta.

Själv så gillar jag det svenska klimatet, även om det kan bli lite väl varmt sommartid.

r1 kungen skrev:

Men åk hem då om du är så trött på svenska skit vädret.... :7peta :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...