Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

fy fan vad du rocka !!! fätt!!!tober skrev:2071595Igår va det lite blandat väder men idag har det varit hur fint som helst. Säkert kört 10-15 mil idag och ska snart ut igen för att köra lite mycket till.
Det har ju varit kalasväder hela helgen, jag har kört över 30 mil, och en hel del hojar ser man ute också! I Vaxholm var det en hel bunt, och bra omsättning på torget också r1 kungen skrev:2071570så trött på detta skit väder bor i jönköping det är snö blandat regn ida o igår jag är sugen på att få rosta av hojen hoppas på bättre väder![]()
![]()
Hoztic skrev:2071706Vad gnäller ni för?Det har ju varit kalasväder hela helgen, jag har kört över 30 mil, och en hel del hojar ser man ute också! I Vaxholm var det en hel bunt, och bra omsättning på torget också
![]()
vbg_snake skrev:2071788Ni som kör nu, det är inte mer än 5-10 plussgrader. Ni kör väl inte i skinnstället va? Det lär vara pisskallt!

Hoztic skrev:2071706Vad gnäller ni för?Det har ju varit kalasväder hela helgen, jag har kört över 30 mil, och en hel del hojar ser man ute också! I Vaxholm var det en hel bunt, och bra omsättning på torget också
![]()

Mnja, kanske inte för hojar nejozeo skrev:2071831vadå snöstorm..e de bra väder![]()
Hoztic skrev:2071862Mnja, kanske inte för hojar nejJag hörde att det var mycket snö i Gävle också, och enligt vägverkets kameror så ser det ganska snöigt ut, men solen skiner ju för fullt, så den ska väl försvinna den också
![]()
) på efterm här oså..

Vad alla gnäller om gruset? Det är väl ingen som någonsin sopar vanliga 70/90-vägar?LowFlyer skrev:2071880Var ute en kort sväng idag i västerås, 8-9 grader, molnigt. Ganska OK faktiskt vad det gäller kylan. Raceställ med endurojacka utan ärmar över, frös inte. Däremot så är det förbannat mycket grus i Vås, de har inte ens börjat sopa här mer än cykelbanorna![]()

vbg_snake skrev:2071788Ni som kör nu, det är inte mer än 5-10 plussgrader. Ni kör väl inte i skinnstället va? Det lär vara pisskallt!
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |