Så jävla rätt

Äh vad fan jag tyckte den var underhållande, vägen till att bli en duktig stuntare måste ju innebära en hel del vurpandes? och de e ju kul om de kommer med på film, om dom har skydd eller inte skiter jag fullständigt i då det inte är min kropp.
Tycker de e ganska kul o se när folk kör lite ryckigt och slitigt och de inte ser så lätt ut som de alltid gör. Sen att dom e fula idioter, javisst, men va gör de?
:D

Hahahah skadeglädje är den sanna glädjen=)..jag passar på att tacka för en liten tidsfördrivande video..:yoparty

Apropå adrenaline crew så måste jag passa på att tipsa om världens bästa spel till iphone, pad och android. Det är snubbarna i filmen som gjort det och det går ut på att man ska rejsa, stunta och slå ner poliser och andra hojåkare.
Man får vem av killarna i videon man ska va.
Ja ni hör ju själva hur jävla bra det låter :banana
Heter nånting med adrenaline crew.

Prima exempel på Homo Sapiens där balansförmågan i hjärnan totalt har tagit över övriga funktioner.....

Mm, jag hade oxå velat se lite mer klipp där de tex löser korsord eller nåt annat kul i videon

Last edited:
Värst vad folk blir fulla av moral när vintern börjar nära sig..:rolleyes:

Filmen va skön ju :tummenupp

Eh va?? Och nej har inte frågat dig, eller?

Detta är ett diskussionsforum där alla får komma till tals under vissa uppsatta regler. Kolla runt lite så får du vilka kommentarer man får på sådana här filmer. Det finns folk med ett annat säkerhetstänk än de killarna/tjejerna i den filmen och då blir i allafall jag lite trött på folk som åker utan hjälm i bar överkropp, dessutom får de gratis sjukvård om de klotar (i Sverige) och det tycker jag är förbannat irriterande.

Flytta den till stuntforum, där finns nog rätt folk för den filmen.

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...