Så jävla rätt

Detta är ett diskussionsforum där alla får komma till tals under vissa uppsatta regler. Kolla runt lite så får du vilka kommentarer man får på sådana här filmer. Det finns folk med ett annat säkerhetstänk än de killarna/tjejerna i den filmen och då blir i allafall jag lite trött på folk som åker utan hjälm i bar överkropp, dessutom får de gratis sjukvård om de klotar (i Sverige) och det tycker jag är förbannat irriterande.

Flytta den till stuntforum, där finns nog rätt folk för den filmen.

mycket bra skrivet :tummenupp

jag lite trött på folk som åker utan hjälm i bar överkropp, dessutom får de gratis sjukvård om de klotar (i Sverige) och det tycker jag är förbannat irriterande.

Flytta den till stuntforum, där finns nog rätt folk för den filmen.

Men nu är dom ju inte i Sverige så behåll dina skattepengar.

Och en film gör sig bättre i filmforat än i stuntforat.

Edit:
Vad tycker du om alla banrävar som är sjukskrivna var och varannan säsong med dyr vård?

Last edited:
egentligen, fan va coola dom är som kör typ utan tröja etc. Det gör fan att man ser bättre ut, och lättare på hojen eftersom man ser mindre ut. Det största pluset är nog endå att alla brudar kollar om man kör utan tröja :) tonat visir också, det är fan snyggt:) Edit: har inte läst tidigare inlägg!

Men nu är dom ju inte i Sverige så behåll dina skattepengar.
Och en film gör sig bättre i filmforat än i stuntforat.
Edit:
Vad tycker du om alla banrävar som är sjukskrivna var och varannan säsong med dyr vård?

Jag tycker att det under ordnade former och folk har rätt utrustning och hojarna är besiktade och om du menar oss glada amatörer som kör Actionpics m,fl så är det väldigt mycket säkrare på bana än på landsväg. De jag sätt vurpa på bankörningar har i typ 9 fall av 10 åkt hem med enbart trasig hoj. Jag tror Bulten och Bogesund kostar försäkringskassan mer än banköringarna gör.
Dessutom är vi till skillnad mot dessa stuntfolk i högsta grad på den lagliga sidan,,, tror du håller med lite, eller?

Jag tycker att det under ordnade former och folk har rätt utrustning och hojarna är besiktade och om du menar oss glada amatörer som kör Actionpics m,fl så är det väldigt mycket säkrare på bana än på landsväg. De jag sätt vurpa på bankörningar har i typ 9 fall av 10 åkt hem med enbart trasig hoj. Jag tror Bulten och Bogesund kostar försäkringskassan mer än banköringarna gör.
Dessutom är vi till skillnad mot dessa stuntfolk i högsta grad på den lagliga sidan,,, tror du håller med lite, eller?

Personligen tycker jag ingen ska be om ursäkt för att han/hon får sjukvård.

Oavsett om personen bombar bana som fritidsintresse eller kör i tshirt :)

Personligen tycker jag ingen ska be om ursäkt för att han/hon får sjukvård.

Oavsett om personen bombar bana som fritidsintresse eller kör i tshirt :)

Sluta med dina sossefasoner nu. Allt bortom sunt förnuft borde belönas med fråntagna rättigheter såsom sjukvård etc. Jag klandrar dock inte befolkningen i USA som kör i t-shirt och stringkallingar då dom säkerligen tillhör intelligensreserven.

Vilken del av inlägget menar du? Att jag kallade dom muppar eller att jag kommenterar deras bristande intelligens (att dom inte bär skyddskläder)?

Köra på bakhjul kan dom onekligen dock.

"(att dom inte bär skyddskläder)?". I varje tråd är det alltid folk som ska ta upp det, tycker du inte själv det är tröttsamt.?

Herrejösses, snöar det i hela Sverige förutom här?

Jag tyckte det var ett lagom trevligt litet klipp, barnsligt men underhållande. MC-dekadens precis som det ska vara! Och jag ger blanka fan i ifall de har petskydd i eluttagen hemma.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!