Så har man kört nya R1:an -07

Status
Ej öppen för fler svar.

gasglad

Bannad
Gick med
13 May 2003
Hoj
R1:a-06 Öhlins
Var nere på en liten sponsorträff i Spanien förra veckan och fick ett par timmar på nya R1:an både på bana och landsväg. Kan säga att jag pressa den riktigt jävla hårt, låg på ställ i krvorna på banan. Jag är ganska nöjd med stabiliteten i ramen på hojen. Den gick som ett skållat troll, jag tror dom hade satt turbo på den. Jag fick lätt upp den på slangen på 4:an på start och målrakan. Yamaha-killarna var ganska imponerade av mig kan jag säga. Får se om det kan bli något fortsatt samarbete med Yamaha...

Var nere på en liten sponsorträff i Spanien förra veckan och fick ett par timmar på nya R1:an både på bana och landsväg. Kan säga att jag pressa den riktigt jävla hårt, låg på ställ i krvorna på banan. Jag är ganska nöjd med stabiliteten i ramen på hojen. Den gick som ett skållat troll, jag tror dom hade satt turbo på den. Jag fick lätt upp den på slangen på 4:an på start och målrakan. Yamaha-killarna var ganska imponerade av mig kan jag säga. Får se om det kan bli något fortsatt samarbete med Yamaha...

Taskig du är. Sånna där godbitar håller man sig för sig själv! Annars kan folk bli griniga och avundsjuka. :rolleyes:

Har slutat med hojåkandet. Har i stället en riktigt RÅ-trimmad bil. En Volvo S70R. Jag har fullkomligt råtrimmat den. Jag skulle tippa på att det är ca 350hk i den. Går som fan gör den. Det fick jag bevisat idag när jag drog en R1:a vid stoppljusen idag. Kändes ganska mäktigt att dra den. Men vid 170-180 så kom han i kapp. Tror han blev ganska snopen;.). Byt till trimmad bil i stället pojkar och flickor. Med rätt trimmning så drar man det mesta....

Mytomaniac:D

Jag har självklart inte testat nån av 04rna. Jag ville bara se hur många som gick på det, och hur snabbt sånt här skitsnack sprider sig. För så här är det verkligen här på sporthoj.com. Alla bara snackar en massa skit. Nu överdrev ju jag LITE men många här på forumet tror vissa saker om vissa hojar, men skriver precis som att det ÄR så. Fast dom egentligen inte har en aning. Nu säger jag inte att jag är en expert, för det är jag verkligen inte.... Jag har bara kört mc ett par säsonger (R1:a) jaja ha de bra!!

Rolig kille den här gasglad. :D Tydligen inte första gången en sån här tråd startats...

Last edited:
årets första deltävling av sm i ljug är därmed slut, vinnare: gasglad
juryns motivering: totalt överlägsen

Gasglads senaste postningar här på sporthoj har fått mig att As garva, Jag tycker ärligt att han är skit kul, långt ifrån seriös, Men ändå en fyndig kille med massor av fantasier, Sen kan man fråga sig om han behövs här på sporthoj. Men han får mig att skratta bra jävla mycket, Vilken lirare.

Det står i profilen att han är född 1977. Jag tror nog att han är född närmare 1997:D

Fy fan vilka inlägg!!!!

Han hade nog en crescent compakt 2-växlad som gjorde 120 km/h med pluggen ur och 15-drev när han var 15 år.:huvet

Var nere på en liten sponsorträff i Spanien förra veckan och fick ett par timmar på nya R1:an

Kan säga att jag pressa den riktigt jävla hårt, låg på ställ i krvorna på banan. jag tror dom hade satt turbo på den. Jag fick lätt upp den på slangen på 4:an på start och målrakan.

Tycker synd om en kille som måste skriva så!
//J

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...