Då kan man även fråga sig hur ett As kan garva. Jag menar ett as är ju något levande som dött och då brukar det inte garvas.![]()
nej men as ätarna, typ gamar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då kan man även fråga sig hur ett As kan garva. Jag menar ett as är ju något levande som dött och då brukar det inte garvas.![]()
finns många klassiker från Gasglad
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=140231
samt
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1920911#post1920911
årets första deltävling av sm i ljug är därmed slut, vinnare: gasglad
juryns motivering: totalt överlägsen
Gött att de e nån som skrattar åt det i alla fall!! Blir nästan rädd när jag ser hur många det är som tror att Gasglad menar allvar i sina trådar. Har dock ett par trådar som är seriösa... Ha de!Gasglads senaste postningar här på sporthoj har fått mig att As garva, Jag tycker ärligt att han är skit kul, långt ifrån seriös, Men ändå en fyndig kille med massor av fantasier, Sen kan man fråga sig om han behövs här på sporthoj. Men han får mig att skratta bra jävla mycket, Vilken lirare.
Gött att de e nån som skrattar åt det i alla fall!! Blir nästan rädd när jag ser hur många det är som tror att Gasglad menar allvar i sina trådar. Har dock ett par trådar som är seriösa... Ha de!
tappat en skruv eller Jag tycker det är roligast med folk som måste skriva så här för att de är så osäkra!2744902Jag tycker att det är roligast med folk som faktiskt tror gasglad är seriös i sina inlägg.. DET är humor=)

Gött att de e nån som skrattar åt det i alla fall!!
rock on gasglad!!Vilket först? Ska han bannas, sen ska han lägga upp bilder? Eller hur funkar det2744931Va inte killen bannad av Swedie ?
gasglad kan du inte slänga upp lite bilder på din R1 Öhlins superhoj.
Swedie kan du inte banna hans IP ?
Vilket först? Ska han bannas, sen ska han lägga upp bilder? Eller hur funkar detMja nä... killen åker ut vid hans nästa inlägg troligen.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |