Så här kan det se ut i Kina om man åker hoj och snor en handväska...

Jäkla tur att dom inte snodde en hoj för kastar man möbler för en väska så hade dom säkert fått en Guldvinge i skallen för en stulen sporthoj.

Jag tror det är myror. Se hur gatan e tom i i början av klippet, sen när det börjar hända så vimlar det med "folk". :D

Nice beating btw där med skåp som flyger och skit :D

Kolla dom försöker sno grannens mc!! HÄMTA SOLSTOLEN och banka vett i dom!

Lite kul att gatan i princip är tom och på bara någon minut överfylld av människor..

Kineser är ett fruktansvärt nyfiket folk, händer de något så samlas hur många som helst på bara några sekunder....
Fick ja erfara när jag hade en liten diskution med en skoputsare :D

Coolt.. i Thailand är att stjäla bland det fulaste man kan göra och straffet blir hårt. I Korea finns i stort sett inget klotter eller skadegörelse. Jag såg inget iaf.. tunnelbanorna är kliniskt rena, en station hade en skinnsoffa! Jag menar, hur länge hade den överlevt i Stockholm?
Många länder kan lära sig av Sverige men vi kan också lära oss av andra. Om en slyngel hade slängt upp fötterna på ett säte hade alla vänt sig mot denna ouppfostrade slyngel men i Sverige tycker man sig ha rätten att göra vad man vill och detta är faran med det kravlösa samhälle många vill ha.

Sådär var det förr i hålan jag växte upp i. När någon inte skötte sig fick de smörj.
Men så kom den fjolliga generationen efter min och slutade våga visa civilkurage.

ja för att man blir själv dömd för misshandel alternative överilat våld om man försvarar någon.

Pattaya är en sunkig plats med mycket kriminalitet. Åker man dit gör man det troligtvis för droger och horor.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park