Så här kan det gå om man snor en bil

Thundercat skrev:
Snygga bilder. Var det banditerna som körde chevan?

Ja det var en kille. Det började med att han klantade sig i Årsta = höl på att krocka med en buss. Sen bar det av... Det gick i mellan 70 & 100 km/h inne i stan

//Simon

Thundercat skrev:
Lämnar vägverket ut uppgifter om vem som sökt på bilnummer?

Inte så jätte troligt med tanke på att det lär ju va en & annan som slagit på bilen... Tack vare händelsen bla journalister & även jag

Blondie skrev:
Du vet att den du söker på utan problem kan få reda på att är intresserad av hans bil?

No shit? Nå. Frågar han om jag vill ha nåt tackar jag bara nej så är det inte mer med det. Droger är inte min grej... :tomten

hrc skrev:
No shit? Nå. Frågar han om jag vill ha nåt tackar jag bara nej så är det inte mer med det. Droger är inte min grej... :tomten
Det dröjer nog ett tag innan han frågar. Han får förhoppningsvis sitta en stund och tillverka regskyltar! :hihi

Blondie skrev:
Du vet att den du söker på utan problem kan få reda på att är intresserad av hans bil?

?

Vad ska han/den få reda på? Ip-nummret? Ditt skyddade telefonnummer? Eller har jag missat något, måste man uppge vem man är för att få ut uppgifter från fordonsregistret?

/Olzki

Thundercat skrev:
Jag undrade eftersom det påstods att han kan få reda på vem som slagit på bilen i bilregistret. :va
Jo, jag förstod det och jag svarade på din fråga: Nej, man kan inte få reda på det. Det skulle strida mot offentlighetsprincipen som säger att man har rätt att ta del av offentliga uppgifter anonymt.

HönaPower skrev:
Jävla pundare! synd att han inte blev värre skadad....

Han såg ju inte skadad ut alls? :va Förutom att det ser ut som bruna skinnbyxor:skrämd, bakgrunden till det valet är sannolikt en svår hjärnskada.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D