Thundercat
Ringmärkt
Blondie skrev:Du vet att den du söker på utan problem kan få reda på att är intresserad av hans bil?
Lämnar vägverket ut uppgifter om vem som sökt på bilnummer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blondie skrev:Du vet att den du söker på utan problem kan få reda på att är intresserad av hans bil?
Thundercat skrev:Snygga bilder. Var det banditerna som körde chevan?
Thundercat skrev:Lämnar vägverket ut uppgifter om vem som sökt på bilnummer?
Cyklar påven på en enhjuling? Äter George Bush pepparkakor?Thundercat skrev:Lämnar vägverket ut uppgifter om vem som sökt på bilnummer?

Det dröjer nog ett tag innan han frågar. Han får förhoppningsvis sitta en stund och tillverka regskyltar!hrc skrev:No shit? Nå. Frågar han om jag vill ha nåt tackar jag bara nej så är det inte mer med det. Droger är inte min grej...![]()

Han var ju i tillräckligt gott skick för att sitta 11 livstider efter varandra i fängelse.Masonit skrev:Såhär gör de i USA.
http://www.blarf.nu/klick.php?sidId...es&PHPSESSID=dd27e81d7f91628a708b71061bf33e32
\Masonit
sgtpepper skrev:Cyklar påven på en enhjuling? Äter George Bush pepparkakor?
Nej. Nej. Nej.

Jo, jag förstod det och jag svarade på din fråga: Nej, man kan inte få reda på det. Det skulle strida mot offentlighetsprincipen som säger att man har rätt att ta del av offentliga uppgifter anonymt.Thundercat skrev:Jag undrade eftersom det påstods att han kan få reda på vem som slagit på bilen i bilregistret.![]()
HönaPower skrev:Jävla pundare! synd att han inte blev värre skadad....
Förutom att det ser ut som bruna skinnbyxor
, bakgrunden till det valet är sannolikt en svår hjärnskada.|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda